کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








میزبانی جوانان والیبال آسیا در هاله‌ای از ابهام/ اصفهانی‌ها منصرف شدند؟

عکس  برگزاری رقابت‌های والیبال جوانان آسیا به میزبانی اصفهان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا قرار است از 31 خرداد تا 8 تیر سال آینده در دو سالن 25 آبان (نقش جهان) و شهدای مخابرات اصفهان برگزار شود. مسئولان فدراسیون والیبال و هیأت والیبال استان اصفهان برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها جلساتی برگزار کردند.

علی فتاحی، سرپرست دبیری فدراسیون هم در زمانی که به عنوان سرپرست در فدراسیون فعالیت می‌کرد، سفری را به اصفهان داشت تا از امکانات و شرایط این شهر برای میزبانی رقابت‌های جوانان آسیا بازدید کند. در همان مقطع هم فتاحی جلسه‌ای را با باجول، رئیس هیأت والیبال اصفهان برگزار کرد.

این روزها پس از شیوع ویروس کرونا، لغو مسابقات ورزشی و البته استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان خبر رسیده که اصفهانی‌ها برای برگزاری این رقابت‌ها مردد شده‌اند. برخی دیگر مدعی شدند که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از میزبانی این مسابقات انصراف داده است.


شیوع ویروس کرونا در شهرها و کشورهای مختلف موجب شده تا بسیاری از رویدادهای ورزشی لغو شده یا به تعویق بیفتند. با توجه به اینکه شرایط این ویروس تا خردادماه هنوز به صورت کامل مشخص نیست، مسئولان برای برگزاری این پیکارها دو دل شده‌اند. از طرفی برخی دیگر اسعتفای تابش را دلیل اصلی برای لغو احتمالی این پیکارها می‌دانند. 

مسعود تابش در ماه‌های اخیر با اتفاقات متعدد و جنجالی مخصوصاً در رشته فوتبال روبرو شد که برای شخص او چالش‌های متعددی ایجاد کرد. شاید آخرین اتفاق اعلام نتیجه 3 بر صفر دیدار سپاهان با پرسپولیس به نفع حریف تهرانی بود که باعث فاصله گرفتن زردپوشان از صدر جدول و کمرنگ شدن امیدهای کسب عنوان قهرمانی بود. تابش پس از این اتفاقات در جلسه هیأت مدیره باشگاه سپاهان حضور پیدا کرد و نامه استعفای خود را به رئیس هیأت مدیره تحویل داد. مدیران سپاهان هم پس از بررسی شرایط با استعفای تابش موافقت کردند.


گفته می‌شود زمانی که اصفهان خواهان برگزاری مسابقات جوانان آسیا در این شهر شد تابش قول همکاری به مسئولان هیأت والیبال را داده بود. ظاهراً او قرار بود از طریق باشگاه سپاهان و شرکت فولاد مبارکه بخش اسپانسری رقابت‌ها را برعهده بگیرد، اما حالا با رفتن او همه چیز روی هواست.

برخی‌ها خبر از لغو این رقابت‌ها به بهانه شیوع ویروس کرونا می‌دهند، برخی ادعا می‌کنند که این پیکارها به میزبانی شهر دیگری که شاید ارومیه باشد برگزار می‌شود و عده‌ای هم اعتقاد دارند که مشکلات در اصفهان هرچه زودتر حل خواهد شد و همه چیز به روال عادی باز می‌گردد.

رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا جنبه انتخابی جهانی هم درد و دو تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی جوانان جهان راه پیدا می‌کنند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۱۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی