کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








در جلسه هیات رئیسه مطرح شد؛ استعلام فدراسیون فوتبال از فیفا برای برگزاری انتخابات

عکس  در نشست امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب شد با توجه به ارسال نامه فدراسیون به فیفا و درخواست این فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی در مورخ 25 اسفند بر اساس اساسنامه موجود پیگیری لازم مجددا از فدراسیون جهانی صورت پذیرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز در دفتر سرپرست فدراسیون فوتبال برپا شد.در این نشست،سرپرست فدراسیون گزارشی پیرامون آخرین وضعیت مربوط به برنامه رقابت های تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به اعضا ارائه کرد.

وی با اشاره به حضور دراگان اسکوچیچ،سرمربی تیم ملی در بلژیک،کرواسی و روسیه و دیدار با برخی لژیونرهای ایرانی عنوان کرد:خوشبختانه برنامه های مرتبط با تیم ملی در مرکز ملی فوتبال و با حضور مستمر اسکوچیچ و هماهنگی تام و تمام وی با فدراسیون فوتبال در حال انجام است.به طور حتم تیم ملی با برنامه ریزی مناسب راهی دور برگشت مقدماتی جام جهانی خواهد شد.
هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین با تاکید بر ضرروت حفظ سلامتی خانواده فوتبال،ابراز امیدواری کرد با تمهیدات صورت گرفته در همه سطوح رقابت های باشگاهی در موعد مقرر آتی از سر گرفته شود.موضوع برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هم از دیگر موارد طرح شده در نشست بود.
بر این اساس،مقرر گردید با توجه به ارسال نامه فدراسیون فوتبال به فیفا و درخواست این فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی در مورخ 25 اسفند بر اساس اساسنامه موجود پیگیری لازم مجددا از فدراسیون جهانی صورت پذیرد تا در صورت تایید این موضوع فرآیند مربوطه در جهت برگزاری مجمع انتخاباتی انجام شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۱۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی