کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








داداش‌زاده: رسول پناه اول باید صداقتش را ثابت کند/خوب است من در کار دندانپزشکی دخالت کنم؟

عکس  هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تا قبل از این من هیچ اسمی از رسول‌پناه نشنیده بودم ولی در این دو روز تمام رسانه‌های دنیا اسم وی را منتشر کردند و او معروف شد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار



بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حال و هوای این روزهای پرسپولیس که منجر به جدایی محمدحسن انصاری‌فرد شده است، اظهار داشت: واقعیت این است که فساد در بدنه فوتبال ما رخنه کرده است اما با همین مشکل هیچ چیزی بالاتر از صداقت نیست و اگر مسؤولان با مردم صادقانه رفتار کنند خیلی زود افراد ناپاک مشخص می‌شود.

وی افزود: چیزی که من در این روزها متوجه شدم این است که انصاری‌فرد در حال رایزنی و مذاکره با شرکت‌هایی بود که به پرسپولیس پول تزریق شود اما در این بین منافع بعضی از آقایان به خطر افتاده بود و خودمانی بگویم آنها راحت به زیر میز بازی زدند.

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: مگر می‌شود برای تیمی که 10 امتیاز از رقبا پیش است به همین راحتی تصمیم‌گیری شود و کاری کنند که مدیرعامل قید ادامه کار را بزند؟ انصاری‌فرد هر بدی که داشت ولی حداقل فوتبالی بود و با زیر و بم فوتبال ما آشنایی داشت. مدیرعامل باشگاه را هیأت مدیره انتخاب می‌کند اما در مورد سایر ارکان باشگاه که هیأت مدیره نباید نظر بدهد. ببینید در پشت پرده چه اتفاقی افتاده که یک مدیرعامل فقط 6 ماه در باشگاهی مثل پرسپولیس کار کرد. اگر قرار است هیأت مدیره در کار سرمربی، سرپرست، مدیرعامل و ... دخالت کند پس چرا آنها مدیرعامل انتخاب می‌کنند؟ خودشان مسؤول کارها شوند و کار باشگاه را پیش ببرند.

داداش‌زاده خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت قبلی یک بازیکن به تیم آوردند با نام جونیور و شماره 7 علی پروین را به او دادند و قداست پیراهن پروین را زیر سؤال بردند. این مردم فقط یک دلخوشی دارند و آن هم فوتبال است ولی نباید کاری کنند که این دلخوشی از طرفداران فوتبال گرفته شود. جالب است دولت هر روز می‌گوید مردم از خانه به خاطر ویروس بیرون نیایند اما کاری می‌کنند که طرفداران پرسپولیس مقابل باشگاه و وزارتخانه جمع شوند.

وی ضمن انتقاد از رفتار رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: من یک سؤال دارم چرا رسول‌پناه که یک دندانپزشک است در کار یک مدیر فوتبالی دخالت می‌کند؟ منِ بهزاد داداش‌زاده تخصصم فوتبال است، آیا اگر در کار یک دندانپزشک دخالت کنم رسول‌پناه ناراحت نمی‌شود؟ وزیر او را آورده که کمک‌حال پرسپولیس باشد و بتواند برای باشگاه پول بیاورد. به خدا قسم تا قبل از این یکی دو روز اخیر من هیچ اسمی از رسول‌پناه نشنیده بودم ولی در این دو روز تمام رسانه‌های دنیا اسم وی را منتشر کردند و او معروف شد. شما کجا را سراغ دارید که یک نفر که غیرفوتبالی است از طریق فوتبال این همه شهرت پیدا کند. آقایان می‌گویند انصاری‌فرد چرا سکوت کرده است، او سکوت کرده چون فوتبالی است و می‌داند طرفدار حرمت دارد.

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: جالب است طرفداران دو تیم را به جان هم انداخته‌اند و هر روز این به آن می‌پرد و آن دسته از دیگری انتقاد می‌کند. خیلی راحت بگویند استقلال و پرسپولیس را نمی‌خواهیم و خیال مردم را راحت کنند. این کرونایی که به جان فوتبال افتاده از ویروس اصلی خطرناک‌تر است. اگر قرار بود رسول‌پناه خودش سرپرست شود چرا از ابتدا مردم را بازی داد؟ 

داداش‌زاده تصریح کرد: الان صدا و سیما موظف است مثل برنامه‌ای که چند شب پیش برای فدراسیون فوتبال تهیه کرد یک برنامه را هم به پرسپولیس اختصاص داده است. مردم باید بدانند چه کسی دروغ می‌گوید. مثلاً در آن برنامه سعید آذری دست نصیرزاده را رو کرد و به او گفت شما خودتان اساسنامه را نوشتید، حالا پرسپولیس هم نیاز دارد که طرفدارانش بدانند چه اتفاقی در آن افتاده است. به شما قول می‌دهم اگر رسول‌پناه راست گفته باشد خودم از او حمایت خواهم کرد. اصلاً شاید انصاری‌فرد خیانت کرده باشد ولی طرفدار پرسپولیس باید این موضوعات را بداند. 

وی افزود: من تا پیش از این اسمی از رسول‌پناه نشنیده بودم ولی انصاری‌فرد، پیروانی و حسین قدوسی را در پرسپولیس می‌شناسم، شنیده‌ام به مدیر رسانه‌ای باشگاه 7 ماه پول نداده‌اند، کدام رسانه‌ای 7 ماه بدون پول در مطبوعات کار می‌کند؟ متأسفانه پرسپولیس و استقلال سکوی پرتاب آقایان است و وزارت باید روی این مسائل دقت کند. 

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر رسول‌پناه می‌خواهد صادقانه با مردم صحبت کند باید صداقتش را ثابت کند. او اگر پول بیاورد و بدهی‌ها را بدهد همه از او حمایت می‌کنند و اگر این کار را نکند طرفداران پرسپولیس دیگر اجازه نمی‌دهند او در ایران بماند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۲۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی