کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








پادووانی:رفتار مدیران استقلال با من شرم آور بود/ وقتی به آنها نیاز داشتم رهایم کردند

عکس  مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه زمانی که به مدیران استقلال نیاز داشتم رهایم کردند و شرم آور است که در این شرایط مطالبات من را پرداخت نکردند.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، لئاندرو پادووانی مدافع برزیلی که در دیدار استقلال و فولاد از ناحیه نخاع دچار ضایعه شده بود بعد از مدتی حضور در ایران و درمان زیر نظر پزشکان راهی کشورش شد تا در کنار خانواده خود به زندگی ادامه بدهد.این بازیکن هنگامی که ایران را ترک کرد از مسئولان باشگاه استقلال انتظار داشت مطالباتa را به صورت تمام و کمال پرداخت کنند اما این اتفاق رخ نداد تا او با دلخوری راهی کشورش شود.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با این بازیکن گفت و گویی را پیرامون مطالباتش انجام داده که متن آن را در زیر می خوانید:

فارس: ظاهرا از باشگاه استقلال برای دریاف مطالباتت شکایت کرده ای و آنها باید به زودی طلب تو را پرداخت کنند...

درست است، آنها باید مطالبات من را بدهند ولی من از مسئولان استقلال خیلی ناراحتم. رفتار باشگاه استقلال با من ناراحت کننده بود و هر روز به این موضوع فکر می کنم که چرا باید با من چنین رفتاری صورت بگیرد.

فارس: انتظارت از استقلالی ها در این شرایط چیست؟

انتظار زیادی ندارم. طلبم را می خواهم چون آنها می دانند من شرایط خوبی ندارم. زمانی که به من نیاز داشتند برای موفقیت تیم تلاش کردم و زمانی که من به آنها نیاز داشتم من را رها کردند. این رفتار اصلا درست نیست.

فارس:بعد از اینکه از ایران رفتی آیا کسی با تو تماس گرفت؟

هیچکس این کار را نکرد. از مدتی که ایران را ترک کردم کسی از باشگاه با من تماس برقرار نکرده است.


فارس: آیا اخبار باشگاه را دنبال می کنی؟ معمولا از تو مصاحبه هایی منتشر می شود که با مسئولان باشگاه در ارتباط هستی و بازی ها را پیگیری می کنی...

اینگونه نیست. من این روزها در حال پیگیری روند درمانم هستم و حقیقت این است که اخبار را دنبال نمی کنم. فقط با بازیکنان و هم تیمی های قبل از طریق صفحات مجازی ارتباط دارم.

فارس: وضعیت جسمانی ات چطور است؟ آیا بهتر شده ای؟

شرایط من مثل قبل است. خیلی وضعیت جسمانی ام تغییر نکرده و روند بهبودی ام کامل نیست. این واقعیتی است که وجود دارد.

فارس: مدیران باشگاه استقلال تا چه زمانی فرصت دارند طلب تو را پرداخت کنند؟

این موضوع را وکیلم پیگیری می کند اما شرم آور است که من را نادیده گرفتند. آنها تا امروز طلب من را پرداخت نکرده اند. نمی دانم اگر آنها پول ندارند پس باشگاه را چطور اداره می کنند؟

فارس: چه صحبتی با آنها داری؟

حرف خاصی نیست، از طریق وکیلم پیگیر هستم تا طلبم را بگیرم چون واقعا از رفتاری که با من شد آزرده خاطر هستم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۲۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی