کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








مسابقات کسب سهمیه المپیک کشتی در اروپا و جهان به تعویق افتاد

عکس  رقابت‌های گزینشی کشتی در قاره اروپا و آخرین مرحله گزینشی المپیک در سطح جهانی، با اعلام اتحادیه جهانی به تعویق افتاد.

بخش کشتی و وزنه برداری مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات انتخابی کشتی در قاره اروپا برای المپیک 2020، که قرار بود در تاریخ 19 تا 22 مارس (29 اسفند 98 تا 3 فروردین 99) در بوداپست مجارستان برگزار شود، به همراه مرحله گزینشی جهانی به عنوان آخرین شانس حضور در المپیک، که قرار بود از 30 آوریل تا 3 می (11 تا 14 اردیبهشت ماه 99) در صوفیه بلغارستان، برگزار شود، به مدت 3 ماه تا ماه می به تعویق افتاده است.

با اعلام اتحادیه جهانی این رویدادها دوباره برنامه‌ریزی شده‌اند و انتظار می‌رود مرحله انتخابی اروپا در اواسط ماه می (اردیبهشت ماه) برگزار شود و مرحله انتخابی "آخرین فرصت" در سطح جهانی در اوایل ژوئن (خردادماه) برگزار شود.
نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: ما پاسخ دولت ها را به دقت در مورد COVID-19 نظارت می کنیم و در ادامه اطلاعات جدیدی را برای کشتی‌گیران، مربیان و هواداران خود در اختیار شما قرار می دهیم.
وی ادامه داد: روند تعیین مشارکت کنندگان المپیک ما در میدان مسابقه اتفاق خواهد افتاد، اما ما باید با صلابت و هوشیار بمانیم زیرا جامعه جهانی درگیر این بیماری همه گیر است. سلامتی و رفاه ورزشکاران برای ما یک اولویت مطلق است.
اکنون کسب سهمیه المپیک در قاره های آسیا، آفریقا، اقیانوسیه و اروپا با توجه به شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و قرار است رقابت های گزینشی قاره آمریکا از فردا در شهر اوتاوا کانادا برگزار شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۲۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی