کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








مسیگر: برای برگشت میشو منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم/ سرمربی ما ناراحت نبود و این قضیه را بزرگ کردند

عکس  سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم تا بر اساس آن به میشو اعلام کنیم که چه زمانی بر سر تمرینات تیم حاضر باشد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: ما هم مانند سایر باشگاه‌ها قصد داشتیم بر اساس برنامه‌ای که در ابتدا اعلام شد و قرار بود از چهاردهم فروردین مسابقات آغاز شود، قصد داشتیم تمریناتمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کنیم و از کلیه بازیکنان هم تست کرونا گرفتیم، اما دوباره اطلاع دادند که مسابقات تعطیل شده، به همین خاطر ما که نمی‌توانستیم بازیکنان غیربومی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگه داریم، همه آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شهرهای خودشان فرستادیم و اگر قرار باشد روز پنجم یا ششم فروردین تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کنیم به آنها خبر می‌دهیم که سر تمرین حاضر شوند.

مسیگر ادامه داد: با توجه به اینکه گفته شد اوایل اردیبهشت مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود، ما حدود 4 هفته را برای شروع مسابقات در نظر گرفتیم. با توجه به زمانی که اعلام شده بود ما می‌خواستیم تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اوایل فروردین آغاز کنیم اما با این حال چون آغاز مسابقات مشخص نیست، آغاز تمرینات ما هم زمان مشخصی ندارد و بر اساس اعلام سازمان لیگ تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز خواهیم کرد. امیدوارم این کرونا هم دست از سر کشور ما و جهان بردارد تا همه ما تکلیف خودمان را بدانیم.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد اینکه به نظر می‌رسد میشو کریستیچوویچ با ناراحتی از ایران خارج شده، عنوان کرد: اصلاً چنین بحثی نیست. برخی شیطنت می‌کنند. 80 درصد قرارداد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به میشو پرداخت کرده‌ایم. 30 درصد آخر را بعد از اینکه از ایران رفت، به حسابش واریز کردیم. فکر نمی‌کنم مربی‌ای در ایران باشد که این طور دریافتی داشته باشد. فقط بحث پاداش‌های سرمربی بود که در اینجا نقد شده و خودش باید باشد تا این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به او تحویل بدهیم و مشکلی بابت پرداخت نداشتیم.

مسیگر افزود: اصلاً بحث ناراحتی وجود نداشت، روزی که میشو می‌خواست بلیت هواپیما تهیه کند، شاید در آن روز در حساب باشگاه پول نبوده، ما از طریق سفارت پیگیری‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم، با مترجم او هماهنگ کردیم، بلیت را تهیه کردند، تصویر بلیت را سند کردیم و پول او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهیه و نقد کردیم. این مسائل طبیعی است. مشکل خاصی نبوده و این قضیه را بزرگ کردند. اسناد پرداختی‌های ما به میشو هم در مورد پرداختی‌ها و هم برای بلیت حاضر است.

وی در مورد زمان بازگشت سرمربی شاهین شهرداری به ایران گفت: ما منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم تا ببینیم چه زمانی مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز می‌کنند و بر اساس آن به میشو اعلام می‌کنیم که چه زمانی بر سر تمرینات تیم حاضر باشد. اگر ما به میشو بگوییم 28 اسفند در ایران باشد، ممکن است تا آخر اردیبهشت مسابقات برگزار نشوند.

مسیگر در خصوص اینکه آیا ممکن است میشو به ایران برنگردد و آیا باشگاه شاهین فکری در این مورد کرده یا خیر، گفت: اصلاً قرار نبود که میشو برنگردد. ما به این قضیه فکر نمی‌کنیم. او انسان شریفی است. به تعهداتش پایبند است و فکر نمی‌کنم خلف وعده کند.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد مقدار پرداختی به بازیکنان اظهار داشت: در تلاشیم تا انجام امورات مالی پیش از شروع تعطیلات درصدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بازیکنان پرداخت کنیم. مقدار آن مشخص نیست. هر چقدر که بودجه به ما اختصاص پیدا کند، بر اساس آن به بازیکنان پرداختی خواهیم داشت.

مسیگر در مورد اینکه گفته می‌شود بودجه‌ پارس جنوبی در اداره ورزش و جوانان بوشهر به خاطر باشگاه شاهین شهرداری متوقف شده است، عنوان کرد: اصلاً شاهین شهرداری کاری به این موضوع ندارد. صفر تا صد باشگاه ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پر می‌کند و این مسأله به ما مربوط نمی‌شود. ما هم کاری نداریم که اداره این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگه داشته یا نگه نداشته، اصلاً پیگیر آن هم نیستیم چون ذی‌نفع آن نیستیم.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه شاهین از سوی شهرداری به خوبی حمایت می‌شود، گفت: وقتی به سرمربی تیم 80درصد پرداختی داشته‌ایم و قبل از سال هم ممکن است پرداختی بازیکنان را به حدود 60 تا 70 درصد برسانیم، مشخص است که حمایت خوبی داریم. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۲۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی