کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ابر تردید بر بالای سر بازیهای المپیک توکیو

عکس  نشریه بیزنس استاندارد با تحلیل وضعیت ورزش‌های مختلف در جهان در پی گسترش ویروس کرونا، برگزاری بازی‌های المپیک 2020 را با تردیدهای جدی مواجه می‌داند.

بخش سایر ورزش ها مجله خبری اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، بیزنس استاندارد در مطلبی با عنوان "ابرهای تردید بر بالای المپیک 2020 توکیو"، به بررسی این رویداد مهم ورزشی جهان پرداخت.

در این گزارش آمده است: در اثر ترس از ویروس کرونا، رویدادهای ورزشی در سراسر جهان لغو یا به تعویق افتاده است. این امر در آماده سازی بسیاری از ورزشکارانی که می خواهند در المپیک 2020 توکیو رقابت کنند، تأثیر گذاشته است. به نظر می رسد حتی سرنوشت بازی های المپیک توکیو در حالی است که بسیاری از ورزشکاران با صورت علنی از کمیته بین المللی المپیک (IOC) انتقاد می کنند.

کاترینا استفانیدی، قهرمان یونانی المپیک یونان در این باره عنوان می کند: " IOC از ما می خواهد که هر روز سلامت خود را به خطر بیندازیم، سلامتی خانواده و بهداشت عمومی را و ورزش کردن را هم ادامه دهیم؟ شما اکنون ما را به خطر می اندازید؛ دقیقا امروز."

با این حال، توماس باخ رئیس IOC در روز چهارشنبه تأکید کرد که تصمیم گیری در مورد سرنوشت بازیهای المپیک 2020 توکیو در میان همه درگیری های کرونا ویروس هنوز زود است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۰۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی