کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








پیام نوروزی باشگاه پرسپولیس برای هوادارانش

عکس  پرسپولیس به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیامی را منتشر کرد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


در پایان سال ۹۸ و تلخکامی‌ها و خوشی‌های ناپایدارش، آرزویی جز سلامتی برای همه بشریت نداریم که امروز سرنوشتش بیش از هر زمان دیگری به یکدیگر گره خورده است. پس بیاییم گشاده دست و بی دریغ مثل بهار، در بهبود و سبز کردن بکوشیم و بیش از هر زمان دیگری مراقب هم باشیم. بخصوص که سختی‌های ماه‌های پیش و شاید پیش رو وجود شما را بیش از هر زمان دیگری می‌طلبد. اینکه کنار این درخت تناور بمانید و از تماشا کردن آن لذت ببرید و به ریشه‌های محکمش در خاک ببالید که پرسپولیس چیزی جز ایران نیست. ایران آباد و بزرگ که از مشکلات عبور کرده و لبخند مام میهنش را خواهد دید.

در ادامه آمده است:
در سالی که گذشت مدیون هواداران، بازیکنان، کادر‌های فنی و البته دیگرانی هستیم که بی اجر و مزد و عاشقانه کنار تیم مورد علاقه شان بودند. سالی که با خاطرات سفر‌های خوش و تماشای از نزدیک ابراز محبت مردم زیبای ایران گذشت: سال قهرمانی اول و دوم و پایان کار در لیگ با صدرنشینی قاطع و از همه مهمتر ایجاد باور قهرمانی در باشگاهی که هدف مدیرانش حرکت جدی آن به سوی تعالی خواهد بود.

در این مسیر کنار ما باشید. همانطور که همیشه از باشگاه و پیراهن مورد علاقه تان مراقبت کرده و نام بزرگ پرسپولیس را حفظ کرده اید.

این باشگاه یک امانت بزرگ است. این قول را به شما می‌دهیم که بزودی و درکنار هم علاوه بر موفقیت‌های ورزشی، حرکت جدی پرسپولیس را به سوی استاندارد‌های جهانی به چشم ببینید. این هدف و افق ما خواهد بود: پرسپولیس بزرگ. باشگاهی که باید در حد علاقه بی قید و شرط و محبت دائمی شما باشد. باشگاه صادق و ثروتمندی که از آن فقط خبر‌های خوب بشنوید و به هواداری آن کاملا افتخار کنید.

یادتان باشد که بدون شما هرگز اتفاق نمی‌افتد. چون هر چه که هست شمایید.
در پایان، باشگاه پرسپولیس ضمن آرزوی سلامتی مجدد برای مردم و عرض تبریک به باشگاه‌های دیگر فوتبال ایران، رقبا را به همبستگی برای پیشرفت و سامان بخشی به مسائل مغفول مانده در حوزه فوتبال حرفه‌ای دعوت می‌کند. حرکت جدی برای رسیدن به جایی که استحقاقش را داریم اگر همه با هم بخواهیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۰۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی