کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








آزمون - ناپولی؛ جدی‌تر از همیشه

عکس  سردار آزمون، ستاره سال ۹۸ فوتبال ایران در قاره اروپا بود؛ گلزنی در لیگ روسیه، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام روسیه را تجربه کرد و یک جام لیگ برتری نیز بالای سر برد.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش ایسنا، ورزش سه نوشت: «یک ساعت پس از شروع بازی بود که سردار به هم‌تیمی‌اش نزدیک شد و پاس او را با ضربه‌ای دقیق به سمت دروازه همراه کرد تا عملکرد فوق‌العاده در سال ۹۸ را با یک هت‌تریک همراه کند و سال را با نمایشی به یاد ماندنی به پایان برساند.

آزمون در سال ۹۸ بیست‌ویک گل به ثمر رساند. در اولین بازی سال نیز دو گل به تیم اورنبرگ زد و نقش پررنگی در پیروزی فیروزه‌ای‌پوشان سن‌پترزبورگ ایفا کرد. تا پایان سال زنیت ۱۰ بازی انجام داد که سردار تنها در یکی غیبت داشت و ۷ گل به ثمر رساند. او دومین گلزن لیگ روسیه هم شد و جام قهرمانی را با هم‌تیمی‌هایش بالای سر برد تا به مسابقه سوپرجام نیز برسد. در بازی سوپرجام نیز سردار دو گل زد ولی تیمش بازی را باخت.

با شروع فصل جدید، آزمون چند هفته پرنوسان را داشت اما اغلب در ترکیب تیمش بود و ۲۱ بازی انجام داد و ۱۰ گل نیز به ثمر رساند و ۶ پاس گل هم داد اما در جام حذفی کاری از پیش نبرد.

با این همه شاید نکته ویژه از عملکرد سردار، در لیگ قهرمانان اروپا بود؛ جایی که در دو دیدار نخست زنیت در UCL دو گل زد تا آنها به صعود امیدوار باشند. در بازی اول، او دروازه المپیک لیون را گشود و در بازی دوم، گل سوم زنیت در مقابل بنفیکا را به ثمر رساند تا دوباره در سطح ستاره‌ای بین‌المللی ظاهر شود. این دستاوردهایی کم‌نظیر از مهاجمی است که امید اول سرمربی جدید تیم ملی است؛ بازیکنی که قصد دارد به همراه سایر ستاره‌ها در دومین جام جهانی متوالی حضور پیدا کند؛ البته سردار در اردوی تیم ملی جام جهانی ۲۰۱۴ هم حاضر بود اما آغاز درخشش او در تیم ملی مربوط به بازی با کره‌ جنوبی پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ است که به محض ورود به زمین کاشته جواد نکونام را وارد دروازه حریف کرد و خیلی زود لباس اصلی تیم ملی را از تن سایر مدعیان خارج کرد.

او امسال در اوقات نه‌چندان خوش تیم ملی با پیراهن سفید ایران  نیز ۴ بار موفق به گلزنی شد و آمار گل‌هایش را به عدد ۳۲ رساند؛ اگرچه مشخص بود که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ملی از کار با سرمربی پیشین مارک ویلموتس راضی نیست.

آزمون مهم‌ترین بازیکن ایران در بازارهای بین‌المللی محسوب می‌شود و از نظر بسیاری از کارشناسان تا امروز باید لیگ روسیه را ترک می‌کرده؛ اگرچه بازی در تیم زنیت هم به سطح بسیار بالایی احتیاج دارد که البته آزمون از آن بهره‌مند است. دیروز که آندره‌آ استراماچونی در مصاحبه با جانلوکا دی‌مارتزیو از تماس این بازیکن ایرانی گفت و مشاوره‌ای که او بابت پیشنهاد ناپولی می‌خواسته، به نظر رسید که موضوع بین طرفین کاملا جدی است و شاید آزمون پس از سال‌ها غیبت دوباره فوتبال ایران را در سری آ صاحب یک بازیکن جدید کند؛ اتفاقی که حداقل تاثیرش بازشدن بازارهای جدید برای هم‌نسلان باکیفیت سردار مثل طارمی و کاوه رضایی  و دیگران است.»


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۰۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی