کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








بزیک: مشخص است قهرمان لیگ چه تیمی است/ در دنیا مدیرعامل یک باشگاه در یک سال 3 بار عوض نمی‌شود

عکس  پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایطی که در لیگ هست مشخص است چه تیمی باید قهرمان شود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


ادموند بزیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص کیفیت لیگ برتر در سال 98 اظهار داشت: این لیگ با فراز و نشیب‌هایی که دارد،جذاب است. مخصوصاً در نیم‌فصل اول که فاصله امتیازها کم بود. تیم‌های بزرگ با سرمایه‌گذاری و خرید بازیکنان با کیفیت، لیگ جذابی را شروع کردند. خیلی از تیم‌ها برای گرفتن سهمیه می‌جنگند و خیلی‌ها برای سقوط نکردن. تیم پرسپولیس با کسب امتیازهای مناسب فاصله خوبی را با رقیبان ایجاد کرده است. تقریباً مشخص است قهرمان لیگ چه کسی است.

وی در خصوص لغو کلی لیگ برتر و انتخاب پرسپولیس به عنوان قهرمان عنوان کرد: من تصمیم‌گیرنده نیستم ولی با شرایط فعلی مشخص است پرسپولیس قهرمان است. این طبیعی است که تیم‌های دیگر قبول نکنند پرسپولیس قهرمان شود.آیا سپاهان یا استقلال در صدر جدول بودند با این شرایط مخالفت می‌کردند؟ 

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص ایرادی که فیفا به  اساسنامه فدراسیون فوتبال گرفت و انتخابات هم به همین دلیل لغو شد، تأکید کرد:‌ سوء مدیریتی است که چند سال است در فدراسیون فوتبال شکل گرفته و باعث شده این اتفاقات در فوتبال رخ دهد. نحوه بستن قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی و در آخر هم مشکلات اساسنامه فدارسیون.

بزیک افزود: اساسنامه ما خنده‌دار است، کسی می‌تواند نامزد شود که 10 سال سابقه مدیریت داشته باشد. یعنی افراد با سابقه‌ای مثل علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و کریم باقری و .... که مدت زیادی در لیگ‌های معتبر دنیا بازی کرده‌اند نمی‌توانند رئیس فدراسیون شوند. از آن طرف کاسیاس وقتی فوتبالش تمام می‌شود می‌تواند رئیس فدراسیون شود. 

وی ادامه داد: باید از کشورهای صاحب سبک الگوبرداری کنیم و نمی‌توانیم هر کاری را که خودمان می‌خواهیم انجام دهیم و صندلی به کسانی برسد که خودشان می‌‌خواهند. ما با فیفا مشکل داریم. باید قانون را ما برای فیفا بنویسیم، فیفا اشتباه می‌کند که برای ما قانون می‌نویسد. 

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:‌ تا وقتی که فوتبال ما خصوصی نباشد همین است. استقلال و پرسپولیس متعلق به دولت هستند. البته الان راهکارهایی پیدا کردند که می‌گویند نیمه خصوصی شده اند. سپاهان و ذوب‌آهن هم نیمه‌ خصوصی هستند یعنی اکثر تیم‌ها خصوصی نیستد و دولتی اداره می‌شوند.  مدیرعامل پرسپولیس استعفا داد، به خاطر اینکه از بالاتر از باشگاه، صمیمات را می‌گیرند و شما نمی‌توانید کاری کنید. هیچ جای دنیا چنین چیزی امکان ندارد که در یک فصل بتوان سه مدیرعامل را عوض کرد.

بزیک در خصوص تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا تأکید کرد: این مشکل برای کل دنیا اتفاق افتاده و بهترین کار این بود که بازی‌ها را تعطیل کنند چرا که لذت فوتبال به حضور تماشاگرانش است و اینکه مردم بتوانند از فوتبال لذت ببرند. قرار باشد در فوتبال تماشاگر نباشد بهتر است تعطیل شود. فوتبال ارزش ندارد که با برگزاری آن جان مردم به خاطر بیفتد.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با پیشگیری از ویروس کرونا به مردم گفت: من از روز 2 اسفند سه الی چهار بار بیشتر از خانه بیرون نرفتم آن هم به خاطر خریدهای ضروری و مایحتاج خانه. من هم می‌توانستم به شمال یا حتی به خارج از ایران بروم، اما مانده‌ام در خانه تا از این آسیب‌دیدگی به دور بمانم بهتر است همه ما در خانه بمانیم تا این مشکل رفع شود. اگر فقط 15 روز در خانه بمانیم این بیماری تمام می‌شود. مردم ایران، مردم فهیمی هستند و با هوشیاری در خانه‌های‌شان می‌مانند تا این ویروس را شکست دهیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۰۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی