کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ابراهیمی: مگر فوتبال حرفه‌ای است که از قرارداد بازیکنان کم شود؟/ ادامه لیگ در تهران برگزار شود

عکس  کاپیتان تیم گل گهر سیرجان گفت: اگر قرار باشد 50 درصد قرارداد را به خاطر 9 بازی از دست بدهیم، حاضریم در کرونا و زلزله هم بازی کنیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار



علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کمک گل‌گهر به مقابله با کرونا عنوان کرد: پیشنهادی از طرف باشگاه داده شد، همه اعضای تیم، بازیکنان، کادر فنی و... پولی گذاشتند و مبلغی جمع شد که آن را به بیمارستان‌ها بدهند. کار خوبی بود و ان‌شالله توانسته باشیم قدمی در این راه برداریم.

وی در خصوص تمرینات قرنطینه‌ای که در خانه انجام می‌دهد، اظهار داشت: باشگاه به بازیکنان برنامه‌ای داده که البته سبک است و آن‌ها را می‌توانیم در خانه و در کمتر از نیم ساعت به پایان برسانیم. من خودم تمرینات جداگانه‌ای دارم. در کرمان 5-6 فوتبالیست هستند که با من کار می‌کنند. ما به همراه هم تمرینات خاص خودمان را هر کجا بتوانیم انجام می‌دهیم. ممکن است یک روز در کوه باشیم یا یک روز در زمین چمن کار کنیم و جای خاصی برای انجام این تمرینات نداریم.

ابراهیمی اضافه کرد: بچه‌های تیم از تمرینات تعیین شده توسط کادرفنی فیلم می‌گیرند و در اختیار مربیان می‌گذارند. آن‌ها هم بمعمولا یرون از خانه به انجام تمرینات می‌پردازند و هر روز فیلم‌هایشان را ارسال می‌کنند. هر کدام از مربیان تیم 6-7 بازیکن را تحت نظر دارند و بازیکنان تیم در دسته‌های مختلف دستورات کادر فنی را پیگیری می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا این سبک تمرین باعث افت بدنی بازیکنان شده، گفت: نه تنها گل‌گهر بلکه در مورد تمام تیم‌ها فکر نمی‌کنم بازیکنان‌شان افت کرده باشند. همه حرفه‌ای هستند و باید شرایط بدنی خودشان را حفظ کنند چون ممکن است هر زمانی بگویند فلان تاریخ زمان شروع مسابقات است و به همین خاطر همه ما باید بدن خودمان را روی فرم نگه داریم.

کاپیتان تیم گل گهر در خصوص بلاتکلیفی شروع  مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: این اتفاق خیلی بد است. یا باید لیگ را کامل تعطیل کند که البته فکر نمی‌کنم چنین چیزی منطقی و امکان پذیر باشد که لیگ را کلا از روی تقویم بردارند و لیگ جدید را شروع کنند. برخی هم می‌گویند باید لیگ را همین جا تمام کنند و پرسپولیس قهرمان اعلام شود اما پس بقیه تیم‌ها چه؟ تیم‌هایی که برای گرفتن قهرمانی یا سهمیه آسیایی هزینه و تلاش کردند تکلیف‌شان چه می‌شود؟ همچنین تیم‌هایی که می‌خواهند از لیگ یک به لیگ برتر بیایند باید تکلیف شان مشخص شود. 

ابراهیمی ادامه داد: به نظرم می‌توانند بازی‌ها را فشرده برگزار کنند. نمی‌دانم شرایط کشور با کرونا به کجا می‌رسد اما آنطور که اعلام کرده‌اند از 23 فروردین همه جا باز خواهد شد. می‌توانند بازی‌های باقی مانده لیگ برتر را به صورت تورنمنت در تهران برگزار کنند. همه تیم‌ها در تهران جمع شوند و تمرین کنند تا بازی‌ها را به صورت فشرده تمام کنیم. تیم‌ها در هر صورت برای مسابقات و مسافرت‌هایشان باید خرج می‌کردند. بعضی از تیم‌ها هم مثل تیم ما یا پارس جنوبی همیشه در تهران تمرین می‌کنند. 9 بازی باقی مانده و می‌توان آنها را به صورت 3 یا 4 روز یک بار و فشرده و بدون تماشاگر انجام داد و لیگ را تمام کرد. 

وی با اشاره به زمان شروع بازی‌ها تصریح کرد: البته باید حدود یک ماه پیش از آغاز مسابقات زمان آن را به تیم‌ها اعلام کنند. مثلا اگر قرار است 20 اردیبهشت بازی‌ها شروع شود روز 20 فروردین به همه اعلام کنند که آن‌ها تمرینات‌شان را شروع کنند. در این مدت تیم‌ها می‌توانند در یک کمپ تمرینی مشخص تمرینات‌شان را آغاز کنند و تماشاگری هم راه ندهند تا مسابقات شروع شود. 

هافبک تیم گل گهر در مورد موضوع کسر قرارداد فوتبالیست‌ها در کشورهای خارجی و اینکه ممکن است این کار در ایران هم انجام شود، گفت: من اصلا در حدی نیستم که بخواهم نظر خاصی بدهم اما اگر آن‌ها این کار را می‌کنند همه چیز فوتبالشان حرفه‌ای است. در ایران باشگاه‌ها که پولی به بازیکنان نمی‌دهند. پول قرارداد هم تا بخواهد به دست بازیکن برسد از صد جا زده می‌شود. قراردادهای ما مقابل قراردادهای آنها خنده‌دار است. از قرارداد ما مالیات و درصدهای مختلفی کم می‌شود و اگر قرار باشد مثلا 50درصد را هم بازیکن ببخشد چیزی باقی نمی‌ماند. اگر رونالدو می‌گوید درصدی از قراردادم را می‌بخشم اولا احتیاجی به آن ندارد، درثانی قرارداد او آنقدر سنگین است که یک باشگاه با درصد کسر شده قرارداد او می‌تواند حقوق کارکنانش را بدهد.

ابراهیمی اضافه کرد: کجای فوتبال ما حرفه‌ای بوده که بگوییم از قرارداد بازیکنان کم شود؟ چرا باشگاه‌ها مبلغی را به قرارداد ما را اضافه نکنند؟ چرا این طرف قضیه را نگاه نکنیم؟ من با هر کسی صحبت کردم می‌گوید خدا کند بازی‌ها برگزار شوند تا از قراردادمان کم نشود. این به ضرر ما خواهد بود. اگر قرار باشد 50 درصد قرار داد را به خاطر 9 مسابقه از دست بدهیم حاضریم در کرونا و زلزله هم بازی کنیم!


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۱۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی