کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








جزییات جلسه امروز هیات رئیسه از زبان سخنگوی فدراسیون/ تایید رسمی AFC به انتخاب نبی در جلسه تصویری

عکس  سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه تصویری که امروز و دیروز اعضای هیات رئیسه با برخی از مسئولان AFCداشتند دبیرکلی نبی مورد تایید رسمی قرار گرفت.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر مهدی علوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از ساعت 10 صبح امروز در محل فدراسیون برگزارش د. در این نشست ابتدا موضوع انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و با قاطعیت مطلق آراءنبی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال معرفی شدند.

وی افزود: اعضا از زحمات آقای شکوری تشکر داشتند و آرزوی موفقیت برای او داشتند. امروز مقارن در برگزاری جلسه و دیروز هم این نشست برگزار شد، به صورت اینترنتی جلسه ای هم با برخی مسئولان ای اف سی داشتند و نامه رسمی ارسال شد برای معرفی آقای نبی به عنوان دبیرکل و آنها هم تبریک گفتند و رسما تایید کردند.

علوی در پاسخ به این سوال که آیا شکوری رسما استعفا داده است، عنوان کرد: این فرایندی بود که طی شد و در جلسه ای که با آقای بهاروند در چهارشنبه دو هفته پیش برگزار شد در این زمینه صحبت شده بود و این فرایند تغییر صورت گرفت. نامه ای اف سی هم که رسیده است. به صورت عادی حتما مباحث مختلفی در خصوص مسائل مختلف بین فدراسیون و ای اف سی نامه نگاری می شود. 

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مسئله دومی که امروز مطرح شد در مورد موضوع اصلاح اساسنامه فدراسیون بود. یک جدول زمان بندی مشخص تهیه شده که در خصوص زمان بندی فرایند اصلاح اساسنامه، آیین نامه ها و دستور العمل ها و مقرارت انتخاباتی را شامل می شود. این زمان بندی طراحی شده و در موعد مقرر خودش به مبادی ذی ربط در فیفا ارجاع خواهد داده شد. در روزهای آینده در این باره اطلاع رسانی خواهد شد. مباحث بسیار روشن و مشخص انجام می شود.

علوی در ارتباط با اینکه جزو وظایف سرپرست و رئیس فدراسیون است که دبیرکل را انتخاب کند اما این موضوع در فدراسیون ما دچار حاشیه شد، عنوان کرد: از رسانه ها تشکر می کنم که این موضوع را مورد توجه قرار دادند و همراهی کردند. در برخی مواقع هم شاهد بی تقوایی بودیم. امروز 18 فروردین خوشحالیم فضا به سمتی پیش رفت که موضوع به تایید ای اف سی رسید و در فیفا هم مراجعه کنید نام آقای نبی به عنوان دبیرکل قرار گرفته است. 

وی در مورد زمان برگزاری انتخابات گفت: این موضوع در مجمع عمومی مرتبط با اصلاح اساسنامه مطرح می شود. این اساسنامه به تایید اعضای مجمع برسد و سپس به تایید دولت برسد. مشی فدراسیون این بود این موضوع به سرعت انجام شود. 25 دی بعد از جابه جایی در فدراسیون این موضوع به سمتی رفت که اجرایی شود اما به هر دلیلی در آن مقطع نشد اما در مجمع مرتبط به اصلاح اساسنامه مشخص می شود. اجازه بدهید در مورد زمان صحبت نکنیم تا فرایند آن طی شود.

علوی در مورد اینکه فدراسیون چه تغییراتی ایجاد کرد تا ای اف سی دبیرکلی نبی را تایید کرد گفت: دیروز جلسه 4 ساعته بین اعضای هیات رئیسه برگزار شد و دوستان توضیحات کامل را دادند. در مکاتبات شاید برخی مسائل روشن نشود اما در جلسه مجازی که بین هیات رئیسه فدراسیون و مسئولان ای اف سی قرار گرفت همه جزییات مطرح شد و مورد قبول و اعلام رسمی شد. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۱۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی