کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








پیام سرپرست فدراسیون فوتبال خطاب به تلاشگران عرصه سلامت

عکس  سرپرست فدراسیون فوتبال مقارن با روز جهانی بهداشت و در آستانه هفته سلامت از تلاشگران این عرصه در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند،سرپرست فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی در این باره نوشت:

در روزهای پایانی سال 98 و در اوان 99، تلاشگران عرصه سلامت اعم از پزشکان، پرستاران، رزیدنت‌ها، اینترن‌ها، کارشناسان آزمایشگاه‌ها، کادر‌های اورژانس،هلال احمر و.... لحظات پرمخاطره ای را پشت سرگذاشتند و با همت بلند خود، فداکارانه در مسیر مقابله با این ویروس منحوس کوشیدند تا برگی مهم از تاریخ با رشادت و شجاعت این عزیزان ورق زده شود.

اینک به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فوتبال خاضعانه در برابر تلاش مجاهدانه فرشتگان سفید پوش سرتعظیم فرود می آورم و یاد عزیزانی که در این مدت از میان ما رفتند را گرامی می دارم.

بدون شک،سلامت آحاد جامعه مهم ترین اولویت همه ماست و امیدوارم در کنار تداوم مستمر مسیر درمان و افزایش آگاهی عمومی جهت جلوگیری از زنجیره انتقال، این بیماری برای همیشه از سرتاسر جهان رخت بندد.
آن روز دوباره همه در کنار هم به بهانه تجدید خاطرات طلایی روزهای ماضی در ورزشگاههای خاطره انگیز گرد هم می آییم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۱۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی