کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








فلاح‌: برخی مدیران در این شرایط تیم‌شان را قهرمان می‌دانند/یک‌دهم بودجه‌شان را داشتیم لیگ‌برتری بودیم

عکس  مدیرعامل باشگاه فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: بعضی از مدیران به دلیل تعطیلی لیگ و شیوع ویروس کرونا قصد دارند تیم‌شان را در لیگ دسته اول کشور قهرمان بلامنازع معرفی کنند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


رسول فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه مس کرمان اظهار داشت:‌ همه می‌دانند که به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه فعالیت‌‌های ورزشی و بازی‌های لیگ تعطیل شده است. بعضی از مدیران به دلیل تعطیلی لیگ و شیوع ویروس کرونا قصد دارند تیم‌شان را در لیگ دسته اول کشور قهرمان بلامنازع بدانند.

وی افزود: این باشگاه مدعی است که ما 200 میلیون تومان خرج کردیم  و ما یک تیم لیگ‌ برتری هستیم و اگر سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال کاری در این مورد انجام ندهد دیگر شرکت ملی مس ایران اجازه نمی‌دهند که ما در لیگ شرکت کنیم.  سؤالی که من دارم آیا آقایان نمی‌دانند در حال حاضر نه ایران بلکه کل دنیا درگیر شیوع ویروس کرونا هستند؟ مگر سلامتی مردم، بازیکنان، کادر فنی برای آنها مهم نیست؟ این آقایان به خاطر منافع مدیریتی خودشان دوست دارند همه را زیر سؤال ببرند.

مدیرعامل باشگاه فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت:‌ فوتبال همیشه وجود دارد در حال حاضر منافع و سلامتی مردم ایران از هر چیزی مهم‌تر است. همه ما باید دست به دست مسئولان نظام بدهیم و به آنها کمک کنیم که از این بحران کنونی خارج شویم. بعد از اینکه از این بحران خارج شویم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ در رابطه با برگزاری لیگ تصمیم‌گیری می‌کنند و ما هم مطیع قانون هستیم.

وی افزود: باشگاهی که هزینه‌های میلیاردی می‌کند نمی‌تواند برای سایر 16 تیم دیگر لیگ تصمیم‌گیری کند و شخصیت دیگر تیم‌های لیگ را زیر سؤال ببرد. مگر آقایان نمی‌دانند در سال‌های گذشته این باشگاه‌ها همین امکانات را داشته‌اند نه در حال حاضر که آنها مدیر آن باشگاه هستند. اگر یک دهم بودجه میلیاردی شما را ما داشتیم مطمئن باشید ما لیگ برتری می‌شدیم. اگر قرار است با داد و فریاد و هیاهو که ما هزینه کردیم و باید برویم لیگ برتر، پس تکلیف 16 تیم دیگر حاضر در تیم چیست؟

فلاح عنوان کرد: اگر سازمان لیگ و یا فدراسیون از این هیاهوها می‌ترسد همین الان اعلام کنند که 16 تیم دیگر از لیگ کناره‌گیری کنند چون تیم مس قهرمان است. در اینجا من به سایر تیم‌های لیگ سپیدرود رشت، ملوان بندر انزلی که از لحاظ بودجه ضعیف هستیم با توجه به صحبت‌های آقایان بهتر است خودمان اعلام کناره‌گیری کنیم به این دلیل که این باشگاه‌ها بودجه‌های میلیاردی دارند و تیم‌هایی که مثل ما بودجه میلیاردی ندارند نباید حرفی داشته باشیم.

وی گفت: من در پاسخ به آقایان می‌گویم هنوز هشت بازی دیگر در لیگ باقی مانده است. درست است شما مدعی صعود هستید اما سایر تیم‌ها هم مدعی هستند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. به آنها می‌گویم به جای این هیاهو بهتر است به کمک مردم و دولت بشتابیم. فوتبال برای سلامتی و شادابی جامعه است. اما متأسفانه یک عده با این صحبت‌ها به دنبال سواستفاده‌های خودشان هستند.

مدیرعامل فجر افزود: شما ببینید تیم‌هایی مثل ملوان، فجر، سپیدرود رشت و ... هیچکدام از 16 تیم لیگ مدعی نیستند حتی با توجه به اینکه عده‌ای از این تیم‌ها خطر سقوط را احساس می‌کنند. آنها می‌گویند سلامتی مردم و جامعه برای ما مهم است. من تعجب می‌کنم چگونه بعضی از مدیران به خودشان اجازه می‌دهند و اینگونه صحبت می‌کنند. من به این دوستان می‌گویم یک دهم بودجه شما برای لیگ برتری شدن هر تیمی کافی است. اگر راست می‌گویید در تیم‌هایی مثل فجر و ملوان و ... که بودجه‌های میلیاردی ندارند بیایید و مدیریت کنید.

وی عنوان کرد: ما در استان فارس برای تکمیل سالن 6 هزار نفری مانده‌ایم و همه مدیران ما که انصافاً زحمت هم می‌کشند نمی‌توانند بودجه لازم را برای تکمیل این سالن تهیه کنند آن وقت نمی‌دانم این آقایان چگونه هزینه‌های میلیاردی به باشگاه می‌آورند و بعد هم خط و نشان برای سایر تیم‌ها می‌کشند. این آقایان حتی به خودشان اجازه می‌دهند که با هزینه‌های هنگفت بازیکنان سایر تیم‌ها را هم جذب باشگاه خودشان کنند. آقایانی که اینگونه مدعی هستند مگر نمی‌دانند 9 امتیاز کاذب در لیگ کسب کردند و مدعی شده‌اند. چرا تیم‌هایی که در مقابل سایر تیم‌های دیگر با قدرت حاضر می‌شوند به یکباره در مقابل این باشگاه انصراف می‌دهند. من نمی‌دانم علت چیست اما بهتر است فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و سازمان لیگ روی این موضوعات بیشتر تمرکز کنند.

فلاح گفت: عدالت در باشگاه‌های فوتبال رعایت نشده است. چگونه بعضی از باشگاه‌ها می‌توانند هزینه‌های میلیاردی خرج باشگاه‌های خود کنند اما سایر باشگاه‌ها نمی‌توانند حتی هزینه‌های بلیت هواپیمای خود را بپردازند. اگر تیم‌های مدعی دولتی بودن دارند و این همه هزینه می‌کنند چرا تیم‌های دولتی دیگر نمی‌توانند این هزینه‌ها را داشته باشند و نباید فرقی بین تیم‌های دیگر دولتی از نظر بودجه وجود داشته باشد. اگر ملاک پول داشتن است از همان ابتدا سازمان لیگ اعلام کند که شما 16 تیم دیگر در لیگ هیچ فعالیتی نکنید به این دلیل که بعضی از باشگاه‌ها میلیاردی خرج می‌کنند. 

وی همچنین در مورد انتخاب نبی به عنوان دبیر فدراسیون فوتبال گفت: جا دارد در ابتدا از حیدر بهاروند تشکر ویژه بابت انتخاب نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال داشته باشم. نبی فردی ورزشی و باسابقه در فوتبال ما است و با حضور خود می‌تواند کمک زیادی به فوتبال ایران داشته باشد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۲۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی