کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








آخرین مصوبات برد بین المللی در مورد کمک داور ویدئویی در فوتبال

عکس  رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال آخرین تصمیم های گرفته شده در جلسه برد بین المللی فوتبال در رابطه با کمک داور ویدئویی را بیان کرد.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


داود رفعتی رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مصوبات جدید در مورد کمک داور ویدئویی در فوتبال جهان اظهار داشت: جلسه 134 برد بین المللی فوتبال در ایرلند شمالی برگزار شد که مواردی در خصوص کمک داور ویدویی مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: اول اینکه فقط یک صفحه نمایش در کنار زمین جهت بررسی صحنه های مشکوک مورد نیاز است. ( در بعضی از کشورها دو صفحه نمایش در کنار دروازه ها تعبیه شده بود که با این مصوبه می بایستی جمع آوری گردد)  دوم اینکه  اعضاء از افزایش قابل توجه مسابقات کشورهای مختلف و برنامه ریزی در خصوص استفاده از کمک داور ویدویی بسیار خشنود هستند  بخصوص پس از اجرای موفقیت آمیز در مسابقات برگزار شده توسط فیفا، کنفدراسیون ها.

وی افزود: سازمان های لیگ  40 کشور استفاده کننده از سیستم کمک داور ویدویی نگرش مثبتی در استفاده از پروتکل این سیستم در حال حاضر و آینده دارند. اعضا همچنین در مورد پیشرفت های مختلف فن آوری از جمله اقدامات مهمی که توسط فیفا در جهت ساخت سیستم هایی برای کشور هایی که با محدودیت منابع مالی مواجه هستند و قابل دسترسی باشد  در این جلسه آشنا شدند.

رفعتی تصریح کرد: در این جلسه همچنین  مقرر شد در خصوص فرایند تصمیم گیری آگاهی بیشتری کسب شود. بطور مثال دسترسی به مکالمه بین داوران در هنگام بررسی صحنه های مشکوک ممکن است در حال حاضر مناسب نباشد اما باید تلاش بیشتری صورت بگیرد تا ارتباطات موجود در این زمینه بهبود پیدا کند و چگونگی تصمیم نهایی که توسط داور گرفته می شود درک شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۲۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی