کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








تحلیل روزنامه قطری از آینده انصاری فرد

یک روزنامه چاپ دوحه نوشت کریم انصاری‌فرد با کوله‌باری از تجربه به پرسپولیس بازمی گردد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، انتشار یک خبر در مورد آینده کریم انصاری فرد در روز گذشته کافی بود تا رسانه‌های قطری واکنش نشان دهند.


روز گذشته برخی منابع اعلام کردند مهاجم 30 ساله السیلیه احتمال دارد فصل بعد برای پرسپولیس بازی کند. در این ارتباط روزنامه استادالدوحه امروز تحلیلی منتشر کرد.


این نشریه نوشت در سال 1992 انصاری فرد به عنوان فورواردی کم تجربه در پرسپولیس بازی کرد اما اگر اکنون به این تیم بازگردد گلزنی کاملا با تجربه است.


نشریه قطری نوشت انصاری فرد 8 سال قبل بعد از ترک سرخ‌پوشان به تیم‌های تراکتور، اوساسونا، پانانیوس، المپیاکوس و ناتینگهام فارست رفت.


در سال 2019 نیز به عضویت السیلیه درآمد و با آن تا سال 2021 قرار دارد. بدیهی است در صورت بازگشت به پرسپولیس، فورواردی متفاوت با گذشته از نظر تجربه خواهد بود.



انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


بیشتر بخوانید. 


روایت ماجرای انتقال انصاری فرد به پرسپولیس از دید روزنامه الوطن + عکس

۹۹/۰۴/۰۶ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی