کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








اسدی: مدیران باشگاه مردم را در مورد تبلیغات مجازی آگاه کنند/ پرسپولیس باید پنجمین قهرمانی را می‌گرفت

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در سال اول برانکو هم، قهرمانی حق پرسپولیس بود و الان به جای چهارمین قهرمانی باید پنجمین قهرمانی را بگیرد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بالاخره لیگ باید شروع می‌شد، البته در گیر و دار این بیماری باید مراقبت‌های لازم را داشته باشیم. لیگ‌های اروپایی هم شروع شده و منطقی این بود که لیگ ما هم به سرانجام می‌رسید و تکلیفش مشخص می‌شد. من بازی اول را ندیدم اما در این بازی استقلال مصدومانی داشت که نشان می‌دهد آمادگی جسمانی بازیکنان خیلی مهم است. در کل هر تیمی مستحق قهرمانی در این لیگ باشد باید امتیازات لازم را جمع‌آوری و قهرمانی خودش را اثبات کند.


اسدی در مورد اینکه آیا با وجود 10 امتیاز اختلاف و بازی‌های باقیمانده، قهرمانی پرسپولیس قطعی است،‌گفت: هیچ ضمانتی برای قهرمانی هیچ تیمی وجود ندارد. شاید خدایی ناکرده بازیکنان پرسپولیس هم دچار مصدومیت یا مشکلاتی بشوند. اینکه پرسپولیس بی‌هدف و بی‌انگیزه جام نگیرد و بتواند قهرمانی خودش را اثبات کند، ارزشمند‌تر است. باید بازی‌ها را به سرانجام برساند و نباید نسبت به نتایج بازی‌های دیگر و همچنین بازی‌هایی که پیش ‌رو دارد بی‌تفاوت باشد. هیچ تیمی مقابل پرسپولیس آسان و ارزان بازی نمی‌کند. همه می‌خواهند خودشان را نشان بدهند و برای عرض‌اندام مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند. آن‌ها می‌آیند که سفت و سخت بازی کنند و هیچ بازی برای پرسپولیس آسان نیست.


وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد با شروع بازی‌ها باید نگران افزایش مصدومیت‌ها بود، عنوان کرد: این اتفاق عادی و طبیعی است چون بازیکنان چند ماه از میادین دور بودند و حالا می‌خواهند بعد از مدت‌ها ناگهان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. این مساله برای همه تیم‌ها سخت است و فقط برای استقلال و پرسپولیس نیست. با این حال باید شرایطی را ایجاد کنیم که جلوی آسیب‌ها گرفته شود و بازیکنان کمتر در معرض مصدومیت قرار بگیرند.


اسدی در خصوص تبلیغاتی که در فضای مجازی با استفاده از برند پرسپولیس انجام می‌شود،‌گفت: من هم در فضای مجازی این مساله را دیده‌ام که برای می‌خواهند قرعه‌کشی کنند و کاری را انجام بدهند. فضای مجازی جایی است که نمی‌توانند در آن جلوی بسیاری از مسائل را بگیرند. ما هم مثل همه فقط مشاهده می‌کنیم. کسی که بیننده است باید عاقل باشد و شرایط را در نظر بگیرد که آیا از طرف باشگاه و یا سایت رسمی پرسپولیس خبری در این مورد اعلام شده یا خیر.


وی با اشاره به اینکه، مدیران باشگاه اگر در این زمینه فعالیتی دارند باید رسما اعلام کنند وا گر هم همکاری وجود ندارد جلوی سو‌استفاده را بگیرند، تصریح کرد: قبلا مشاهده کرده بودیم در فضای مجازی اپلیکیشن 6 وجود داشت. مدیران و مسئولان باشگاه باید جلوی این مسائل و تبلیغاتی که از نام پرسپولیس استفاده می‌کند را بگیرند. نمی‌دانم علت و دلیل اینکه صحبتی در این مورد نمی‌شود چیست اما باید سیستمی را پیاده کنند که اگر واقعا با هماهنگی باشگاه است همه بدانند و اگر هم نیست جلوی سواستفاده را بگیرند.


اسدی در مورد اینکه نام پرسپولیس برند بزرگی است و تبلیغ‌کننده در فضای مجازی مدتی است با این نام، دنبال‌کننده جذب می‌کند و به درآمد می‌رسد اما مدیران باشگاه پرسپولیس واکنشی نسبت به آن نداشته‌اند، گفت: من از این ماجرا به صورت دقیق خبر ندارم اما مدیران باشگاه باید مراقب افرادی که از نام و برند پرسپولیس استفاده می‌کنند و این شرایط را ایجاد کرده‌اند باشند و از برخی مسائل جلوگیری کنند. آن‌ها باید مردم را در مورد این مساله آگاه کنند.


پیشکسوت پرسپولیس افزود: متاسفانه فضای مجازی گستردگی و وسعت زیادی دارد. سایت‌های شرط‌بندی در آن وجود دارند که حتی فوتبالیست‌ها و خیلی از بزرگان فوتبال را هم درگیر کرده‌اند. مسئولان باشگاه پرسپولیس باید پیگیر باشند و این مسائل را حل کنند. من ابراهیم اسدی شاید نگاه کنم اما آگاهی و اطلاعات من خیلی مهم است که وارد این مسائل بشوم یا خیر. مسئول باشگاه و کسی که پست و سمت دارد باید بیاید و صحبت کند و به هواداران بگوید که فریب این تبلیغات را نخورند و یا اگر واقعا باشگاه در این مورد فعالیتی دارد اعلام کند تا مردم هم حمایت کنند.


اسدی در مورد اینکه مدت‌هاست برخلاف سایر پیشکسوتان پرسپولیس در تمرینات یا مسابقات این تیم حضور ندارد، گفت:‌ من سعی می‌کنم به مدرسه فوتبال خودم اهمیت بدهم. سال گذشته قرار بود مربی امیدها شوم اما کادر فنی و مدیران باشگاه صلاح ندانستند و قسمت نشد. الان سعی می‌کنم به آکادمی خودم رسیدگی کنم و مشکل خاصی نیست. 


وی در مورد کسب قهرمانی چهارم و ثبت یک اتفاق بی‌نظیر در فوتبال ایران اظهار داشت: امیدوارم پرسپولیس این چند بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد و به نتیجه‌ای که استحقاق آن را دارد برسد. نباید بگویند؛ می‌خواهند جام را دو دستی به پرسپولیس بدهند یا با طرح بعضی موضوعات وزیر ورزش را زیر سوال ببرند. پرسپولیس خودش باید سفت و محکم این بازی‌ها را پشت سر بگذارد و اگر حقش است، پوکر قهرمانی را رقم بزند.


پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: معتقدم در سال اول برانکو هم، قهرمانی حق پرسپولیس بود. استقلال خوزستان فقط با یک گل بیشتر قهرمان شد که چیزی از لیاقت‌های پرسپولیس کم نمی‌کند. الان به نظر من به جای چهارمین قهرمانی باید پنجمین قهرمانی را بگیرد چرا که واقعا حقش است. بچه‌های تیم زحمت می‌کشند و پرسپولیس نام بزرگی دارد. این تیم‌ در سال‌های اخیر شرایط سختی داشته، دو سال نمی‌توانست بازیکن بگیرد و اینکه با لیاقت، شهامت و شایستگی کامل نایب قهرمان آسیا شد حداقل برای خود من خیلی مهم است.



انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


بیشتر بخوانید. 


تحلیل روزنامه قطری از آینده انصاری فرد

۹۹/۰۴/۰۷ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی