کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








هافبک شاهین‌بوشهر: یک امتیاز هم مقابل پرسپولیس غنیمت است/ آزادی بدون تماشاگر کار ما را راحت می‌کند

هافبک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت:‌ از سه امتیاز بدمان نمی‌آید اما مقابل پرسپولیس، یک امتیاز هم غنیمت است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


امین مشایخ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت شاهین شهرداری بوشهر در آستانه مصاف با پرسپولیس اظهار داشت: با تساوی که مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آوردیم به شرایط تیمی خوبی رسیدیم و الان دوستی خیلی خوبی هم بین بازیکنان تیم وجود دارد. تیم ما از نیم‌فصل دوم به شکل خوبی رسیده و روحیه و انگیزه بالایی برای بازی فردا داریم.

مشایخ در مورد بازی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: بازی سختی داریم. پرسپولیس سه سال پشت سر هم قهرمان شده و الان هم شانس اول قهرمانی است. این تیم می‌خواهد هرچه زودتر قهرمان شود و با تمام توان به زمین می‌آید تا به برد برسد. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که از این بازی حداقل یک امتیاز را بگیریم. از سه امتیاز بدمان نمی‌آید اما مقابل پرسپولیس، یک امتیاز هم غنیمت است. البته در این بازی تماشاگران در ورزشگاه آزادی حضور ندارند و به همین خاطر کارمان راحت تر است.

هافبک شاهین بوشهر در خصوص گلی که هفته گذشته و در دقیقه92 به نفت مسجدسلیمان زد و تیمش را از باخت خانگی نجات داد، گفت: این لطف خدا بود که در نیمه دوم وارد زمین شدم و در آخرین لحظه توانستم با کمک بچه‌ها کاری کنم که تیمم شکست نخورد. در خانه به تساوی رسیدیم اما به هرحال یک امتیاز هم از هیچ بهتر است. این مساوی برای ما خوب بود چون در انتهای جدول، یک امتیاز هم یک امتیاز است.

وی در مورد جدایی میشو و سرمربیگری کریمیان در شاهین، عنوان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که میشو رفت و نیامد. او گفت به خاطر کرونا نمی‌آیم اما واقعا نمی‌دانم برنامه‌اش چه بود. ما هم چندروز پیش از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم دیگر نمی‌آید. به هرحال الان سرمربی تیم مهرداد کریمیان است. او در دوران بازی هم داخل زمین حکم مربی داشت  و یک کاپیتان واقعی بود. به نظر من کریمیان پتانسیل این را دارد که یک مربی جوان و موفق در فوتبال ایران شود.

مشایخ در مورد اینکه آیا تغییرات در کادرفنی به روند تیم  لطمه نمی‌زند، اظهار داشت:‌ نه، تیم ما شکل خودش را گرفته، الان روی روال خوبی هستیم و باید این روند را حفظ کنیم.

هافبک شاهین بوشهر در مورد اینکه آیا در صورت گلزنی به پرسپولیس، برای شادی پس از گل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند، گفت:‌ تمام سعیم را می‌کنم که در این بازی هم برای تیمم گلزنی کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. متاسفانه با شرایط جدید نمی‌توانیم خوشحالی کنیم و سمت کسی برویم. از طرفی بعد از گل زدن نمی‌شود الکی و برای خودمان بدویم! خوشحالی یک حس خوب است که باید آن را با دیگران شریک شد و به بقیه هم تیمی‌ها این حس خوب را منتقل کرد. اگر هم شما به سمت آن‌ها نروید، آن‌ها به سمت شما می‌آیند!

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به بقای شاهین در لیگ برتر امید دارد، عنوان کرد:‌ به امیدخدا این اتفاق صددرصد می‌افتد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید.

۹۹/۰۴/۱۳ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی