کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








جلالی: سرنوشت گل گهر دست خودش است/ مسئولیت تیم با من است

سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: الان در وضعیتی هستیم که لازم نیست به بازی های دیگر نگاه کنیم و سرنوشتمان دست خودمان است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: فوتبال همیشه فرازو نشیب زیادی دارد. در چنین شرایط زمانی مسلما این حالت بیشتر می شود اما خیلی مهم است که وقتی در شرایط سخت هستید، ناامید نشویم و زمانی که در فراز هستیم، مغرور نشویم.

وی افزود: سعی کردیم بعد از دو دیدار که پس از شروع مجدد لیگ داشتیم، بازیکنان را از نظر روحی بازسازی کنیم. مقابل سپاهان خیلی خوب نبودیم و در بازی با شهرخودرو ناباورانه باختیم؛ در حالیکه خیلی خوب بودیمو در دقیقه 90 یک موقعیت به حریف دادیم که باورمان نمی شد.
جلالی عنوان کرد: در فوتبال اصطلاحی داریم که می گوید وقتی خوب نیستید و برنده می شوید، باید نگران باشید ولی وقتی خوب هستید و برنده نمی شوید، معنایش این است که به آینده می توانید امیدوار باشید. فردا چهره خیلی بشاش و قوی از تیم و بازیکنان ما خواهید دید.
سرمربی گل گهر در مورد بازی مهم و 6 امتیازی با پیکان گفت: هفته پیش شهرخودرو ما را شکست داد و در دقیقه 90 به حریف موقعیت دادیم. بازی فردا هم خیلی مهم و تاثیرگذار است و اهمیت این مساله را به بازیکنان گفته ام. بازیکنان هم احساس مسئولیت بالایی خواهند داشت.
جلالی در مورد شناختش از پیکان عنوان کرد: شناخت خوبی از نفرات دارم و برخی از این بازیکنان را من از تیم های پایه آورده بودم اما در فوتبال نمی توانید به گذشته استناد کنید زیرا بستگی به شرایط بازیکنان در همان هفته و روز دارد. دو بازی پیکان مقابل ذوب آهن و پرسپولیس را دیده ام و تمرکزمان روی همین دو مسابقه است و شناخت خوبی از حریف داریم.
وی در مورد 2 شکست متوالی گل گهر سیرجان اظهار داشت: مقابل تیم های دوم و سوم جدول شکست خوردیم اما در فوتبال مقابل هر تیمی که باخت بیاورید و دو شکست را متحمل شوید، فشارهایی به تیم وارد می شود. مسئولیت تیم با من است و سعی کرده ام به همراه اعضای هیات مدیره به تیم روحیه بدهیم.
سرمربی گل گهر در مورد مسابقه معوقه پارس جنوبی و استقلال گفت: الان در وضعیتی هستیم که لازم نیست به بازی های دیگر نگاه کنیم. ما این موضوع را درک کردیم و می خواهیم خودمان سرنوشت را رقم بزنیم.
وی در مورد اینکه چرا تیم هایی با امکاناتی مثل پیکان، گل گهر، سایپا و ذوب آهن در انتهای جدول لیگ قرار گرفته اند، اظهار داشت: موضوع خیلی مهمی است که باید روی آن تحقیق شود. اگر فوتبال به روال باشد و قواعد خیلی تغییر نکند، نباید این اتفاق رخ بدهد. تیم های پایین جدول مثل سایپا و گل گهر خیلی خوب بازی می کنند اما در بالای جدول خیلی از تیم ها ساده بازی می کنند. وقتی یک فصل 10 ماه طول بکشد، این فصل نرمل است و توقع بازخورد مثبت و پیشرفت دهنده از لیگ داریم اما این فصل 14 ماه طول کشیده نمی توان بازخوردهای خوبی مشاهده کرد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید.  

۹۹/۰۴/۲۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی