کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








برگزاری مراسم اختتامیه بسکتبال بانوان/برترین بازیکنان معرفی شدند

مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، مراسم اهدای کاپ و مدال تیم های اول تا سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز چهارشنبه 15 مرداد در مراسمی در تالار بسکتبال آزادی به نمایندگان تیم ها تقدیم شد. این مراسم با حضور اهالی بسکتبال و مهمانان ویژه ورزشی برگزار شد.

در ابتدا فریده شجاعی نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال ضمن خیر مقدم به میهمانان از رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال به دلیل ارزش نهادن به بسکتبال بانوان و عدم نگاه جنسیتی در بسکتبال قدردانی کرد.

سپس مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به سخنرانی پرداخت.

فرهادی زاد در جمع اهالی بسکتبال گفت: از همه مسئولان بسکتبال و ورزش کشور متشکرم که شرایط حضور دختران بسکتبالیست را در میادین بین المللی فراهم کرد. علاوه بر این مربیان و داوران خانم نیز توانستند از این فرصت استفاده کنند و جایگاه مناسبی برای خود در دنیا مهیا کنند.

در ادامه مریم صابری داور بین المللی کشورمان خداحافظی خود را از دنیای داوری را اعلام کرد و در مراسمی از سوی فدراسیون بسکتبال از وی تقدیر شد.

در ادامه برترین های لیگ بسکتبال 98 اعلام شد که از بازیکنان منتخب تقدیر شد.

اسامی برترین ها به شرح زیر است:

امتیاز آورترین: شادی عبدالوند
بهترین ریباندر: تینا عیساییان
بهترین سه امتیازی زن: دلارام وکیلی
با ارزش ترین: معصومه اسماعیل زاده
بهترین ارسال کننده پاس منجر به گل: فائزه شهریاری

در پایان مراسم نیز نمایندگان تیم های گروه بهمن تهران، بانوان شهر گرگان و نامی نو اصفهان با قرار گرفتن در سکوهای اول، دوم و سوم قرار گرفتند و کاپ ها، مدال های خود را از دستان مسئولان فدراسیون و معاون بانوان دریافت کردند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۵/۱۶ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی