کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








حاشیه بازی پرسپولیس و ذوب آهن| شاگردان گل محمدی شانس رکوردشکنی را از دست دادند

تیم فوتبال پرسپولیس با گلی که مقابل ذوب آهن دریافت کرد، شانس به دست آوردن عنوان برترین خط دفاعی لیگ برتر را از دست داد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی در جریان است.

* کادر فنی دو تیم قبل از شروع بازی خوش و بش گرمی با هم انجام دادند. لوکا بوناچیچ بار دیگر از شیلد استفاده کرد.

* در دقیقه پنج برخورد وفا هخامنش با مهدی عبدی سبب شد بازی برای لحظاتی از جریان بیفتد و کادر پزشکی دو تیم برای مداوای این بازیکنان به زمین بیاید. در نهایت هخامنش مجبور شد با سر بانداژ شده به زمین بازگردد.

* سرمربی کروات ذوب آهن از عملکرد شاگردانش در 10 دقیقه ابتدایی راضی نبود و با صدای بلند اعتراض خود را به گوش آنها رساند.

* بشار رسن پس از اعتراض به کوپال ناظمی در دقیقه 17 کارت زرد گرفت. در این لحظه کریم باقری که روی نیمکت نشسته بود از هافبک عراقی تیمش خواست با داور جر و بحث نکند.

* گل وحید محمدزاده تعداد گل های خورده پرسپولیس را در این فصل به 14 گل رساند تا این تیم فرصت به دست آوردن عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر همراه با استقلال در لیگ هجدهم را از دست بدهد. با این تفاسیر آبی پوشان پایتخت که فصل گذشته تنها 13 گل خوردند، همچنان این عنوان را در اختیار دارند.

* پس از خطای فرشاد محمدی مهر روی علیپور، بین مدافع ذوب آهن درگیری جزئی به وجود آمد که با دخالت داور این غائله به سرعت تمام شد.

* در زمان خروج بشار رسن از زمین یکی از عکاسان از پزشک پرسپولیس پرسید وضعیت این بازیکن خوب است که حقیقت هم سرش را به نشانه تایید تکان داد.

*پرسپولیس برای اولین بار پس از هفته دوم لیگ برتر با شکست به رختکن می رود.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید.

پرسپولیسی ها جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر بردند

۹۹/۰۵/۱۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی