کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








قاسمپور: فینالیست شدن دوباره پرسپولیس هم معنایش برتری فوتبال ما نیست

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس حتی اگر به فینال آسیا هم برسد و قهرمان شود هم معنایش برتری فوتبال ایران بر رقبا نیست.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار دوشنبه پرسپولیس با الدحیل قطر گفت: پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌‌های ایرانی شرایط بهتری در آسیا دارد. مربی این تیم شناخت کافی از بازیکنانش دارد تیم را به خوبی جمع و جور کرده و بازیکنان این تیم هم سال‌ها است که در لیگ قهرمان‌ها شرکت کرده‌اند. البته استقلال هم همین شرایط را دارد با این تفاوت که سرمربی این تیم جابه‌جا شده است.

وی افزود: الدحیل تیم بسیار با امکاناتی است و سرمایه‌گذاری و امکانات این تیم نه تنها با پرسپولیس که با هیچکدام از باشگاه‌های فوتبال ما قابل مقایسه نیستند اما بازیکنان ایرانی مثل همیشه با تکیه بر تعصب و عرق ملی برای موفقیت تیم‌شان تلاش می‌کنند و امیدوارم پرسپولیس مقابل الدحیل به پیروزی برسد و سایر تیم‌های ایرانی هم موفق شوند اما این یک واقعیت تلخ است حتی اگر پرسپولیس به فینال قهرمانان آسیا برسد دلیلش برتری فوتبال ایران بر سایر کشورهای آسیایی نیست. از نظر امکانات مقایسه پرسپولیس با تیم‌های دیگری مثل الدحیل مانند این است که شما سوار ژیان هستید و می‌خواهد با بی‌ام‌و و پورشه مسابقه بدهید کار خیلی سختی است.

قاسمپور تصریح کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی ما هم با فوتبال قطر قابل مقایسه نیست آنها سرمایه‌گذاری و هزینه بسیار خوبی را در باشگاه‌های خود انجام می‌دهند اما ما اینگونه نیستیم. بازیکنان و مربیان خارجی مطرح به کشورهای حوزه خلیج فارس و قطر می‌آیند اما تیم‌های بزرگ ما به تیم الاهلی امارات می‌بازند. فوتبال امارات پایه و اساس قدرتمندی ندارد ولی ما به آنها هم می بازیم به همین دلیل است که می‌گویم پرسپولیس اگر فینالیست شود و حتی قهرمان آسیا شود هم دلیلش برتری فوتبال نسبت به تیم‌ها و کشورهای دیگر نیست.


این کارشناس فوتبال با اشاره به ناکامی فوتبال‌مان در سطح ملی و باشگاهی گفت: سال‌ها است که هیچ جامی را در لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌های آسیا نبرده‌ایم. سال‌ها است که فوتبال‌مان به المپیک نمی‌رسد و اگر هم نتیجه‌ای می‌گیریم و یا پرسپولیس مثل فصل قبل فینالیست می‌شود شاید یکی از دلایلش برتری ذاتی فوتبالیست‌های ما باشد. ما باید برنامه‌ریزی و مدیریت درستی در سطح ملی و باشگاهی داشته باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی در مورد اینکه سپاهان با مربی کم تجربه‌ای مثل محرم‌ نویدکیا به آسیا رفت و شکست خورد، اظهار داشت: همیشه در فوتبال ما صحبت از حضور و جذب بازیکنان و مربیان خارجی است اما به عقیده من بهتر است که مدیر خوب وارد فوتبال کشورمان کنیم. من کاری به رحمتی و نویدکیا ندارم اما مربیگری اینگونه نیست که شما یک شبه مربی شوید. بین بازیکنی و مربیگری یک دنیا فاصله وجود دارد و مربی باید سال‌ها کار کند تا پخته و با تجربه شود. حتی مربی مثل مجید نامجومطلق هم هنوز کامل نشده و برخی چیزها را کم دارد. خیلی از نکات ریز در طول سالیان سال مربیان کسب می‌کنند.

قاسمپور گفت: مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی به آسیا می‌فرستیم و او چون کارت مربیگری هم ندارد او را به جایگاه می‌فرستند نباید نسل خوب فوتبال‌مان را اینگونه بسوزانیم. علی دایی و امیر قلعه‌نویی را به بدون تجربه سرمربی تیم ملی کردیم و با یک باخت آنها را کنار گذاشتیم. اما اکنون چنین مربیانی را سرمربی تیم ملی نمی‌کنیم یک مربی بی‌کارنامه برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب می‌کنیم. به نظر من باید برای فوتبال‌مان در سطح ملی و باشگاهی مدیر وارد کنیم. برخی از مدیران باشگاهی فقط با فشار و توصیه مدیر باشگاه شده‌اند و تجربه‌ای در این زمینه ندارند.

وی تأکید کرد: همانگونه که برای مربیان مدارک و دوره‌های مختلف مربیگری می‌گذاریم در فوتبال هم باید مدیران مدارک و مدارجی مثل Aو Bو C داشته باشند نه اینکه همین‌گونه درپیتی یک نفر مدیر شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۶/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی