کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








آل کثیر: شادی گلم قدیمی و به خاطر برادرزاده ام است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این مدل شادی  که با چشم انجام می‌دهم از چند سال قبل با من بوده و برای الان نیست.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس، عیسی آل‌کثیر درباره صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این روزها متاسفانه تماشاگران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند ولی من میان آن‌ها بودم و می‌دانم چه حالی دارند. همه بچه‌های تیم این‌طور هستند. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در کنار حمایت هواداران و درایت کادر فنی، شاید همین باشد که باعث می‌شود بازیکنان با تمام وجود وارد زمین بشوند. ما از همین‌جا انرژی‌های مثبت هواداران را حس می‌کنیم.

وی درباره گل های حساسی که با وجود آسیب‌دیدگی به ثمر رسانده، اضافه کرد: این حاصل کار همه تیم است. اگر پشتیبانی و حمایت تیم در زمین نباشد، نه گلی در کار است و نه پیروزی. بچه‌های تیم واقعا از تمام وجود و جانشان مایه می‌گذارند و با جان و دل هم این کار را انجام می‌دهند.

مهاجم گلزن پرسپولیس درباره دو گلی که برابر پاختاکور زد خاطر نشان کرد: با وجود فشار و فشردگی زیاد بازی‌ها، با تلاش همه بچه‌ها بازی خوبی شد. نیمه دوم، بهتر هم شدیم. هرچه جلوتر می‌رویم، هماهنگ‌تر می‌شویم و شناخت بهتری پیدا می‌کنیم. کادر فنی و آقا یحیی واقعا کار خیلی سختی را انجام داده‌اند و می‌دهند. .

آل‌کثیر درباره شادی گل منحصر به فرد خود افزود: می‌توانید از آن‌هایی که سال‌هاست من را می‌شناسند بپرسید. اصلا اهل این نیستم که بخواهم باعث ناراحتی دیگران بشوم. این مدل شادی که که با چشم انجام می‌دهم از چند سال قبل با من بوده و برای الان نیست. فکر نمی‌کنم اصلا توضیح لازم داشته باشد که ربطی به بازی با پاختاکور نداشت. در همین مسابقات هم در بازی‌های قبلی مقابل الشارجه و السد انجام دادم.

وی ادامه داد: حرف و حدیث و حساسیتی نبود. به هر حال من این شادی را به خاطر برادرزاده‌ام انجام می‌دهم که واقعا دوستش دارم و چشم‌های کوچکی دارد. از سال‌های قبل، گل که می‌زدم به افتخارش، چشم‌هایم را مثل او می‌کردم، همین.

مهاجم پرسپولیس درباره پیش‌بینی خود از بازی بعد و ادامه روند گل‌زنی گفت: واقعیت این است که این‌قدر همگی حضور در فینال را می‌خواهیم که فرقی نمی‌کند چه کسی گل می‌زند. مهم این است که پیروز شویم. پس همه سعی می‌کنیم که تیم، گل نخورد و همه سعی می‌کنیم که تیم گل بزند. قطعا بازی بسیار سنگین و سختی هم داریم. با حریفی رو به رو هستیم که از نظر فوتبالی قابل احترام است، همان‌طور که پرسپولیس این گونه است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۷/۱۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۲)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
((  Sepand ))

(( Sepand )) ۱۱ مهر ۹۹، ۱۲:۳۰

چه جالب

پاسخ دادن
((  Sepand ))

(( Sepand )) ۱۱ مهر ۹۹، ۱۲:۳۲

عالی

پاسخ دادن
پاسخ
۱۱ مهر ۹۹، ۱۲:۳۸

سلام بسیار تشکر زنده باشید.


نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی