کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








اسدی: پرسپولیس لیاقت قهرمانی آسیا را دارد/ نباید النصر را دست‌کم گرفت

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس لیاقت قهرمانی آسیا را دارد اما نباید النصر را دست کم بگیرد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


ابراهیم اسدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: پرسپولیس در 10،20 دقیقه اول توانست با فشار به حریف، پاختاکور را در زمین خودش نگه دارد و احساس می کنم تیم ازبکستانی مانند دیدار پرسپولیس برابر السد قطر که در زمین خودش تجمع کرده و چشم به ضد حملات دوخته بود، سعی می کرد با نظم، انضباط و هماهنگی تیمی همین روش را مقابل خود پرسپولیس پیاده کند.

وی افزود: با این وجود پس از اخراج ماشاریپوف پرسپولیس توانست سوار بازی شود و به گل هم برسد. در نهایت هم توانست با ارائه فوتبالی برتر، این بازی را هم ببرد. به نظر من ماشاریپوف یکی از ستون ها و ارکان اصلی تیم پاختاکور است اما آن حرکت خطرناک سبب شد از بازی اخراج شده و با چشمانی گریان از زمین بیرون بیاید. این موضوع در نتیجه بازی خیلی تاثیرگذار بود زیرا فشار را از روی دفاع پرسپولیس برداشت و اجازه داد مدافعان این تیم هم بتوانند در بازیسازی مشارکت کنند.

هافبک اسبق پرسپولیس با اشاره به تاثیر VAR در این بازی توضیح داد: AFC در جای مناسب و خوبی از این سیستم استفاده کرد. خودم تجربه مصدومیت بر اثر صحنه ای مشابه تکل ماشاریپوف روی پای کامیابی نیا را دارم و اگر به این خاطر پرسپولیس کمال را از دست می داد، مرکز زمین را هم به حریف واگذار می کرد. آمادگی جسمانی کامیابی نیا مانع مصدومیتش شد. فکر می کنم VAR سبب اجرای عدالت در فوتبال می شود. سه نفر در کنار این سیستم حضور دارند و به داور مشورت می دهند و همین موضوع کمک می کند تا اشتباهات داور وسط کمتر شود.

اسدی درباره بازی پرسپولیس مقابل النصر در مرحله نیمه نهایی گفت: امیدوارم پرسپولیس بتواند با برتری مقابل النصر قهرمان غرب آسیا شود. این تیم دو سال قبل هم با سرمربیگری برانکو به فینال صعود کرد و بازیکنانش امسال هم می توانند آنچه در حد نام و شخصیت پرسپولیس است، تکرار کنند. این تیم تجربه صعود به فینال لیگ قهرمانان را دارد و اطمینان دارم در بازی با النصر عربستان هم رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

وی افزود: اکنون تیم های شرق آسیا به دلیل درگیری با بحران کرونا نتوانسته اند بازی های خود در لیگ قهرمانان را برگزار کنند و تا حد زیادی از آمادگی دور هستند. پرسپولیس در صورت صعود به فینال می تواند از ناآمادگی تیم های شرق قاره و غیرت و تعصب بازیکنان و کادرفنی خودش برای رسیدن به قهرمانی آسیا استفاده کند. 

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: این تیم چهار سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده و حتی تا فینال لیگ قهرمانان هم پیش رفته است. به همین دلیل پرسپولیس لیاقت رسیدن به قهرمانی آسیا را هم دارد. البته النصر هم تیم خوبی است که یکی از بهترین و باکیفیت ترین فوتبال های این دوره لیگ قهرمانان را بازی می کند. نباید این تیم عربستانی را دست‌کم گرفت و صعود به فینال را حتمی دانست اما بازیکنان پرسپولیس نشان داده اند اگر خودشان باشند، می توانند تیم های قوی تر از النصر را هم شکست بدهند.

اسدی درباره نقطه قوت پرسپولیس در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: رفاقت و همدلی 4،5 سال است حرف اول را در تیم پرسپولیس می زند و می بینیم هیچ یک از بازیکنانش گلایه ای از تعویض یا بازی نکردن ندارند. این نظم، انضباط و همدلی تیمی را  برانکو به پرسپولیس دیکته کرد و برخی نفراتی که می خواستند از نظم تیمی سرکشی کنند را با وجود کیفیت خیلی خوب فنی شان از تیم بیرون کرد.

وی ادامه داد: اکنون هم یحیی گل محمدی موفق شده با کمک افراد بزرگی مانند کریم باقری و افشین پیروانی انسجام و دیسیپلین تیمی را که در پرسپولیس از دوران برانکو نهادینه شده بود حفظ کند. ضمن اینکه تمرینات بدنسازی و ریکاوری این تیم هم خیلی خوب بوده و تمام این عوامل سبب شده پرچم و نماد پرسپولیس بالا بماند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۷/۱۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۱)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
elaheh solimani

elaheh solimani ۱۱ مهر ۹۹، ۱۳:۳۸

عالیست از زحمات شما صمیمانه تشکر

پاسخ دادن
پاسخ
۱۱ مهر ۹۹، ۱۶:۴۱

ممنونم دست گلتون درد نکنه و هم چنین


نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی