کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








توسلی: به خاطر کمبود بازیهای برون مرزی کمتر دیده می شویم

عکس  گلر ملی پوش ایران گفت: خوشحالم نامزد بهترین دروازه بان جهان شدم اما ما به خاطر کمبود بازیهای برون مرزی کمتر دیده می شویم.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


فرزانه توسلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره نامزدی اش به عنوان بهترین گلر سال ۲۰۱۹، اظهار داشت: خوشحالم امسال هم مانند سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ به عنوان نامزد ۱۰ دروازه بان برتر دنیا از سوی سایت فوتسال پلنت انتخاب شدم. 

وی افزود: متاسفانه به دلیل کمبود بازی های برون مرزی نسبت به سایر کاندیداها کمتر دیده می شویم و اینکه تیم ملی از سال ۲۰۱۸ بعد از قهرمانی در جام ملت های آسیا در هیچ تورنمتی جز تورنمت ۴ جانبه روسیه که اردیبهشت سال گذشته برگزار شد شرکت نداشت که بنده هم به خاطر پاره ای از مشکلات با مشاور فنی تیم در آن دوران در تیم ملی نبودم.

گلر ملی پوش کشورمان خاطرنشان کرد: در واقع حضور در آن تورنمنت می توانست فرصتی برای رقابت با دیگر کاندیداها از اسپانیا، پرتغال و روسیه باشد که حریفان جدی من در کسب عنوان بهترین گلری جهان هستند.

توسلی با ابراز خوشحالی از نامزدی اش، یادآور شد: خوشحالم به خاطر اتفاقاتی که در آن برهه برای من رخ داد باعث نشد که از سوی سایت فوتسال پلنت نادیده گرفته شوم. 
این انتخاب باعث ایجاد انگیزه و انرژی مضاعف در من شد و امیدوارم که بتونم با پشتکار و تمرینات مداوم باعث افتخار مردم کشورم بخصوص رشته فوتسال باشم.

این دروازه بان کشورمان درباره اینکه رقبای مهمش برای کسب عنوان از کدام کشورها هستند، گفت: در مورد رقبا هم باید بگویم غیر از شناخت نسبی به گلرهای پرتغال، اسپانیا، روسیه و ژاپن شناختی نسب به دیگر کاندیداها ندارم. در آخر از خانواده ام تشکر می کنم که همیشه حامی و پشتیبان من بودند. همچنین از تمامی مربیان عزیزم که در این مدت همراه من بودند تشکر می کنم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۲۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی