کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








کار جهادی قهرمان گیلانی کیوکوشین کاراته آسیا/ بسیج ورزشی ها علیه کرونا

عکس  دارنده نشان‌های متعدد آسیایی و جهانی با ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری ثابت کرده در دنیای خارج از ورزش نیز تسلیم‌ناپذیر بوده و در عرصه‌ای متفاوت به هم‌وطنان خدمت می‌کند.

بخش گروه رزمی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار



به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ویروس کرونا چند صباحی است میهمان ناخوانده کوی و برزن شهرهای ایران از جمله شهرهای گیلان زمین شده است. این ویروس مرگبار و موذی، ورزش استان را به‌سان ورزش کشور به تعطیلی کشانده لیکن ورزشکاران دست از نبرد و مبارزه برنداشته و اینک در جبهه‌ای دیگر مشغول مبارزه هستند.

خبرهای خوب ورزشی این روزها کم مخابره نمی‌شود. کمک پنج میلیارد ریالی کشتی گیران مطرح کشورمان در پوشش مؤسسه فرهنگى هنرى خیریه خادمین امام على ابن ابیطالب (ع) به سازمان نظام پرستاری چهار شهرستان آستانه‌اشرفیه، لاهیجان، لنگرود و رودسر تا کمک‌های بهداشتی علی کریمی، اسطوره گیلانی فوتبال آسیا به مردم گیلان زمین نمونه کوچکی از یاری‌رسانی ورزشکاران است.

محمد امیدی، قهرمان گیلانی ورزش‌های رزمی آسیا و جهان با ظهور ویروس منحوس کرونا به همراه هم‌رزمان بسیجی خود در پایگاه مقاومت جوادالائمه و مسجد امام علی (ع) کوی و برزن شهر باران‌های نقره‌ای را با مواد ضدعفونی، پاک‌سازی و مناطقِ تجمعِ احتمالیِ مردم را ضدعفونی می‌کند.


امیدی معتقد است جهاد درراه خداوند متعال خستگی ندارد و جهادگران همگام با ولایت، گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری بوده و به توصیه‌های ولی امر مسلمین جامه عمل می‌پوشانیم.

به گفته قهرمان گیلانی کیوکوشین کاراته این ویروس موذی در فرمایشات مقام معظم رهبری به جنگ احتمالی بیولوژیکی تعبیر شده و به همین دلیل با تمام وجود به صحنه جنگ آمدیم تا سلامتی هم‌وطنان و آرامششان به مخاطره نیفتد.

پزشکان و مسؤولین کشوری با شیوع گسترده ویروس کرونا خواهان قرنطینه خانگی و رعایت هر چه بیشتر توصیه‌های پزشکی شده‌اند؛ حمیدی عمل به این نکات را مهم‌ترین شیوه برای قطع زنجیره ویروس کرونا دانسته و حضورش در میدان جهادی مقابله با کرونا را وظیفه شرعی و ملی خود می‌داند.

وی حضور ورزشکاران در میدان نبرد علیه جنگ بیولوژیکی کرونا را الهام‌بخش جوانان می‌داند و معتقد است حضور گسترده اهالی ورزش در این میدان می‌تواند باعث ریشه‌کن کردن هر چه سریع‌تر کرونا شود.

به گزارش فارس، محمد امیدی به همراه جمعی از جوانان بسیجی پایگاه مقاومت جوادالائمه و مسجد امام علی (ع) اقداماتی نظیر توزیع ماسک، ضدعفونی خودروهای عمومی و شخصی، گندزدایی معابر را در سطح شهرستان رشت انجام داده و به‌زودی در بیمارستان رازی رشت نیز یاری‌رسان پرسنل خواهند بود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۲۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی