کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








نصرتی: سلامتی نباشد چرا باید ورزش کنیم؟/ درخانه بمانید تا کرونا ریشه کن شود

عکس  مدافع اسبق تیم ملی فوتبال گفت: هدف اصلی ورزش سلامتی افراد است، اگر سلامتی نباشد چرا باید ورزش کنیم؟

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به شیوع بماری کرونا در همه دنیا اظهار داشت: ما در خانه به صورت قرنطینه هستیم. اگر مردم همت کنند، می‌توانیم این زنجیره شیوع بیماری را قطع کنیم و از بین می‌رود. امیدوارم همه چیز به حالت عادی بازگردد اگر این اتفاق رخ ندهد دیگر فوتبالی هم نداریم.

وی افزود: هدف اصلی ورزش سلامتی افراد است، اگر سلامتی نباشد چرا باید ورزش کنیم؟ اولویت اصلی ورزش در همه رشته‌ها و کشورها سلامتی است. اگر قرار است جان مردم و ورزشکاران به خطر بیفتد نیازی نیست مسابقات برگزار شود.سلامتی حتی از المپیک، فوتبال و ... مهمتر است.

نصرتی در خصوص وضعیت فوتبال کشور در سال 98، عنوان کرد: لیگ برتر با تغییراتی که در اوایل فصل در چند تیم رخ داد شروع بسیار خوبی داشت. با آمدن استراماچونی،‌کالدرون و دنیزلی لیگ جذابی داشتیم. بحث‌های مالی در لیگ پیش آمد و باعث جدا شدن این سرمربیان از لیگ شد. استقلال در شروع فصل نتوانست نتایج لازم را بگیرد و همیشه در دقایق آخر نتیجه را از دست می‌داد.از کالدرون هم فقط توقع پیروزی داشتند. تراکتور هزینه‌های زیادی کرد و نتوانست نتیجه بگیرد. فقط سپاهان بود که ثبات داشت. لیگ برتر تحت تأثیر بازی‌های ملی قرار گرفت و ویلموتس هم نتوانست نتیجه لازم را کسب کند.در این فصل پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و با آمدن یحیی روند رو به رشدشان حفظ شد. تیم‌های دیگر روند خوبی نداشتند و از کورس عقب ماندند.

وی افزود: 9 بازی و 27 امتیاز باقی مانده است. این فوتبال است و احتمال دارد پرسپولیس در ادامه راه بازی‌هایش را واگذار کند، باید احتمالات را در نظر بگیریم.

سرمربی تیم گل‌گهر ریحان در خصوص عملکرد تیمش و لیگ آزادگان عنوان کرد: تیم ما در این فصل عملکرد مناسبی داشت. در 21 هفته توانستیم بازی‌ها را  بدون شکست به پایان برسانیم و این یک رکورد خیلی خوب بود. عملکرد خوبی در خط دفاع داشتیم. در شروع نیم‌فصل دوم بحث واگذاری تیم مطرح شد. هزینه‌هایمان را در این فصل به نصف کاهش دادیم. فصل گذشته هزینه‌های بسیاری کردیم و نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. اسپانسر قبلی گل‌ریحان از این تیم جدا شد. شروع نیم‌فصل را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، مقابل تیم‌های مدعی نتایج خوبی گرفتیم و در ادامه باشگاه همکاری لازم را انجام نداد و به تعهدات مالی‌اش عمل نکرد. بازیکنان بی‌انگیزه شدند و مربی هم فقط نمی‌تواند انگیزه ایجاد کند.

وی افزود: با تغییر مالکیت باشگاه با ما قطع همکاری کردند و تسویه حساب شد بعد از چند روز گفتند این انتقال مالکیت انجام نشده و به تیم بازگشتم، یک بازی را روی نیمکت نبودم و یک بازی هم تمرین نکردم.

نصرتی ادامه داد: فاصله امتیازی ما برای صعود 6 امتیاز است شرایط‌مان سخت است اما شانس داریم. متأسفانه در فصل زمستان کیفیت زمین‌ها پایین بود و تیم ما نتوانست بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد. تیم ما از 5 فروردین تمریناتش را شروع می‌کند ما تمرینات اختصاصی را برای بازیکنان‌مان طراحی کردیم تا از شرایط آرمانی دور نشوند.

محمد نصرتی پیشکسوت فوتبال کشور در مورد ویروس کرونا به مردم ایران گفت: مردم کشورمان خیلی باهوش هستند می‌دانند با کنترل این بیماری هر چه زودتر ریشه‌کن می‌شود برای کنترل این بیماری باید چند کار را انجام دهیم. بهداشت فردی و عمومی‌مان را رعایت کنیم، از سفر کردن پرهیز کنیم،‌در خانه‌هایمان بمانیم تا این بیماری ریشه‌کن شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۲۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی