کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








نجف پور: باشگاه قشقایی به جنگ ویروس کرونا رفت

عکس  مدیر عامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا باشگاه قشقایی ستاد مبارزه با این بیماری تشکیل داد و به جنگ آن رفت.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار



به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با شیوع  کرونا در نقاط مختلف کشورمان ،  با پیشنهاد  باشگاه شهدای قشقایی شیراز ستاد مبارزه با این ویروس کرونا تشکیل شد تا  اقدامات موثری  در راستای ضدعفونی کردن  مناطق ، مراکز مهم درمانی و خدماتی انجام شود .همینطور  تولید ماسک نیز انجام شود.

روح الله نجف پور، مدیر عامل قشقایی  در گفت گو با خبرنگار ورزشی فارس در این مورد اظهار  داشت: همانطور که اطلاع دارید بعد از همه گیر شدن ویروس  کرونا در کشور فعالیت کلیه لیگ های فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال تعطیل شد. باشگاه هم به خاطر همین موضوع و سلامتی کادر فنی و بازیکنان را در نظر گرفت و  تمرینات خود را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

وی افزود:  بعد از تعطیلی لیگ  جلسه ای  با حضور هیت مدیره تشکیل شد . از آن جایی که نام باشگاه  به نام شهدای قشقایی مزین بوده و باشگاهی فرهنگی نیز است، با حضور جمعی از داوطلبین خدمت ،ستاد مبارزه با کرونا در باشگاه قشقایی تشکیل  شد. سپس  وظایف کارگروهها ی اجرایی و خدماتی مشخص شد. بعد از آن  کار ضدعفونی کردن محلات و مراکز پر تردد همچون مناطق جنوب شهر، مراکز درمانی همچون بیمارستان نمازی و مرکز توانبخشی نرجس شیراز ، حتی ورودی های شیراز در ساعاتی از طول روز و حتی شب توسط جوانان غیرتمند قشقایی اجرا شد .

این مقام  با اشاره به راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک و دوخت آن توسط بانوان قشقایی گفت : تولید ده ها هزار ماسک برای هموطنان و همشهریان عزیز نیز از چند روز قبل اغاز شد. این عده شبانه روز در حال انجام فعالیت هستند که پس از بسته بندی به سازمان علوم پزشکی، تولیدات ارسال می‌شوند. همینطور بعد از نظارت کافی و استریل آن، در اختیار مناطق و مراکزی که لازم باشد، قرار خواهد گرفت.

نجف‌پور در پایان گفت : یکی دیگر از کارهای مهم این باشگاه تهیه  لوازم بهداشتی برای اقشار کم درآمد بوده است. در این جا دارد از زحمات اشکان ایمانی، عضو هیات مدیره باشگاه،دیگر اعضا  و اکبری نماینده شیراز  برای همکاری های که داشتند، تشکر کنم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۰۳ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی