کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








آخرین وضعیت پزشک استقلال بعد از ابتلا به ویروس کرونا/ خلیل‌زاده هم بستری شد

عکس  پزشک تیم فوتبال استقلال حدود 4 روز است در بیمارستان بستری است و با ویروس کرونا مبارزه می‌کند.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دکتر کاوه ستوده عضو کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال  چند روز پیش بعد از نامساعد بودن حالش به بیمارستان مراجعه کرد تا مورد معاینه قرار بگیرد در ابتدا تصور می‌شد وی دچار سرماخوردگی است اما بعد از آزمایشات مشخص شد ستوده به ویروس کرونا مبتلا شده و باید تحت درمان قرار بگیرد.

وی چند روزی است در بیمارستان بستری است و دوره درمان را پشت سر می‌گذارد البته شرایط جسمانی این پزشک تیم فوتبال استقلال  چندان نامساعد نیست اما وی باید دوران درمان خود را پشت سر بگذارد. همچنین اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در بیمارستان بستری است و وی نیز تحت درمان قرار گرفته است. 

خلیل‌زاده طی هفته‌های گذشته بارها و بارها برای پیگیری بیماری همسرش به استان گیلان و شهر رشت سفر کرده و به همین دلیل او هم در بیمارستان بستری شده است. این اتفاق در حالی رخ داد که تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان تعطیل شده و  مشخص نیست آبی‌پوشان از چه زمانی کار خود را دنبال خواهند کرد.

به گفته مهرداد خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تیم‌هایی که تمرینات خود را آغاز کنند برخورد و آنها با جرایم سنگین مواجه خواهند شد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۰۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی