کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








قدوس: فصل عجیب و غریبی داشتم/سقوط آمیان عادلانه نیست

هافبک ایرانی آمیان اعلام کرد که سقوط تیمش به دسته پایین تر با ناتمام ماندن مسابقات عادلانه نیست.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار



به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت «fotbollskanalen» سوئد، سازمان لیگ فوتبال فرانسه شب گذشته اعلام کرد با ناتمام ماندن لیگ پاری سن ژرمن را قهرمان معرفی کرد و تیم های تولوز و آمیان در انتهای جدول به لیگ دسته اول سقوط کردند.

سامان قدوس، بازیکن سابق استرشوندس سوئد در این فصل برای آمیان بازی می کند. در همین راستا شبکه فوتبال با او تماس گرفت تا درباره سقوط تیمش به دسته پایین تر و فصل کابوس وارش با محرومیت 4 ماهه صحبت کند. قدوس در این فصل کلا تنها در 5 بازی به صورت کامل بازی کرد و به صورت دقیق تنها 230 دقیقه برای تیمش بازی کرد. سخت ترین قسمت این فصل برای هافبک ایرانی محرومیت 4 ماهه اش از فیفا بود.

قدوس در مصاحبه اش عنوان کرد: به چیزهای زیادی فکر می کنم. همیشه مثبت اندیش هستم به نظرم 4 ماه اضافی داشتم تا خود را برای فصل آینده به بهترین شکل آماده کنم. البته نگاه کردن بازی های تیمت بدون حضور در آن بسیار سخت است چون نمی توانی تاثیری در آن داشته باشید.

وی افزود: در زمینه تمرینات در این مدت 4 ماهه محرومیتم باید بگویم که عالی بود. در این مدت روی سرعتم و آمادگی جسمانی ام خیلی خوب کار کردم و همه چیز خوب پیش رفت. بعد از اتمام محرومیتم مصدومیتی جزئی پیدا کردم و برخی از بازی ها از دست دادم.

هافبک ایرانی درباره مصدومیت در دقیقه 69 بازی با مونپلیه که مدت 2 ماه خانه نشین شد، گفت: واقعا سخت بود. اصلا فکر نمی کردم بعد از محرومیت 4 ماهه مصدوم شوم و به مدت 2 ماه دیگر بازی ها را از دست دهم. در آن شرایط به خودم می گفتم که هفته آینده دوباره تمرین می کنم تا بتوانم آماده بازی شوم. هر هفته از پزشک تیم سوال می کردم می توانم بازی کنم؟ در پاسخ می گفت: در آینده خواهیم دید. هفته به هفته می گذشت و من به خودم می گفتم این هفته بازی می کنم.

بالاخره قدوس در دقیقه 45 بازی با متز به میادین برگشت و در بازی با مارسی دوباره گلزنی کرد. او درباره این زمان گفت: وقتی در دیدار با مارسی گلزنی کردم همه چیز تغییر کرد. نمی دانستم در آن زمان چه کار کنم و به کجا بروم. واقعا در آن لحظه زدن گل تساوی به مارسی احساس فوق العاده ای داشت.

هافبک ایرانی بعد از آن بازی به دلیل شیوع کرونا نتوانست هیچ بازی دیگری انجام دهد و در نهایت بعد از یک ماه و نیم تعلیق بازی ها با حکم فدراسیون فرانسه بازی های لیگ ناتمام ماند تا آمیان به دسته پایین تر سقوط کند. قدوس درباره این حکم گفت: واقعا نمی دانم چرا این تصمیم را گرفتند. این تصمیم به ضرر تیم ماست. ما در جایگاهمان بودیم و نتوانستیم بازی دیگری انجام دهیم اما سقوط ما غیرعادلانه است. هنوز 10 بازی پیش رو داشتیم و باید صبر می کردند و چنین تصمیمی را نمی گرفتند.

قدوس ادامه داد: بهترین راه حل به نظرم از سرگیری مسابقات از ماه سپتامبر(شهریور) است تا بازی ها به پایان برسد. عصبانی هستم چون در این فصل 6 ماه را از دست دادم و بقیه بازی ها نیز این طور شد. برای تیم ما که در قعر جدول هستیم این حکم عادلانه نیست. باید تا آخر فصل بازی کنیم تا تکلیف مشخص شود ولی این حکم واقعا عادلانه نیست.

هافبک ایرانی در پاسخ به اینکه آیا آمیان مستحق قعر جدول است، گفت: باید صادق باشم. من در 4 ماه محرومیتش خارج از فوتبال بودم و در تماشای بازی ها به سختی می افتادم. در این مدت نمی توانم در مورد بازی هایمان قضاوت کنم چه بازی هایی که بردیم و چه بازی هایی که در این مدت باختیم. من هر روز به تمرینات می رفتم ولی در بازی ها نمی توانم اظهارنظر کنم. در کل فصل عجیب و غریبی را پشت سرگذاشتم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۲/۱۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی