کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ستاد مقابله با کرونا در ورزش: مجموعه ورزش امور اداری را پیگیری کند

عکس  ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه از مجموعه ورزش کشور خواست با رعایت استانداردهای بهداشتی امور اداری را پیگیری کنند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد مقابله با کرونا در ورزش،و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشوراطلاعیه شماره 6 خود را منتشر کرد. در این اطلاعیه از  فدراسیون های ورزشی، باشگاه ها، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و به طورکلی از مجموعه ورزش کشور خواسته شد با رعایت استانداردهای بهداشتی، امور اداری را پیگیری کنند.

در این اطلاعیه همچنین درج شد:  با توجه به بازگشایی ادارات و پیگیری امور جاری ورزش کشور، تمام فدراسیون های ورزشی، باشگاه های طراز اول، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و بخش های مختلف ورزش کشور مکلفند پیگیری امور اداری را برابر رعایت دقیق نکات بهداشتی و مطابق دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا انجام دهند. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: غربالگری (تب سنجی) کرونا در مبادی ورودی، گندزدایی اماکن اداری ، رعایت فاصله بهداشتی کارمندان، استفاده کارکنان از ماسک و دستکش،وجود مواد ضدعفونی کننده دست و رعایت کامل نکات بهداشتی در تمام بخش های ادارت برای پیشگیری و مقابله با کرونا از جمله مواردی است که باید بجد مد نظر قرار گیرد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۰۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی