کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








گلیج: منتظر اعلام فدراسیون برای اردو هستیم/ تعویق المپیک به سود من شد

عکس  قهرمان امیدهای جهان و بزرگسالان آسیا گفت: در حالی که اردوهای تیم های ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده، تمرینات خود را به صورت شخصی پیگیری می کنم.

بخش کشتی و وزنه برداری مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، مجتبی گلیج عضو تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط این روزها و تمریناتش اظهار داشت: با برخی از دوستان و با رعایت کامل نکات ایمنی و بهداشتی تمریناتم را به صورت شخصی انجام می دهم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه تمرینی را از کادر فنی دریافت می کنیم اما منتظر آن هستیم که فدراسیون چه زمانی به ما اعلام خواهد کرد که می توانیم دوباره در اردوها حضور پیدا کنیم که قطعا این مورد بستگی به از بین رفتن خطر شیوع ویروس کرونا خواهد داشت.

دارنده 2 مدال طلای امیدهای جهان در مورد تعویق المپیک 2020 توکیو تصریح کرد: این اتفاق از یک نظر به نفع من شد که می توانم تمرین کنم و به آمادگی و تجربیات خودم بیافزایم و کادر فنی نیز فرصت این را دارد که ارزیابی بیشتری داشته باشد. البته در این وزن رقبای خوبی دارم و آن ها نیز مشغول تمرین و آماده سازی خود هستند اما من نیز انگیزه هایم را از دست نداده ام و تمریناتم را در حد قابل قبولی انجام می دهم ولی قطعا این تمرینات به اندازه حضور در اردوهای تیم ملی نیست.

گلیج در پایان در مورد همکاری مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: مردم با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی هم به نفع خودشان و هم به نفع خانواده هایشان کمک می کنند، این ویروس برای سالمندان خطر بیشتری دارد و باید بیشتر مراقبت کنیم که خدای نکرده اتفاقی برای آن ها نیافتد. مردم اگر یک ماه خوب رعایت کنند و در خانه بمانند می توانیم در تابستان از شر این ویروس خلاص شویم و به روال عادی زندگی بازگردیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۱۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی