کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








فلاح: مهم نیست آماده نباشیم، مهم سلامتی است/ رنگرز می‌تواند وزیر ورزش باشد

عکس  پیشکسوت کشتی گفت: ورزشکاران باید آمادگی نسبی خود را‌‌‌ در تمرینات فردی حفظ کنند و بعد بیماری کرونا به تمرینات گروهی اضافه شوند.

بخش کشتی و وزنه برداری مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


اکبر فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص به تعویق افتادن المپیک اظهار داشت: این اتفاق برای همه دنیا رخ داده است. هیچ کس برایش فرق نمی‌کند، نه به سود کسی شد و نه به ضررش. برای ورزشکاران فرق نمی‌کند و به همان روند عادی ادامه می‌دهند. بعضی از ورزشکاران که آسیب دیده‌اند، می‌توانند برای مسابقات آماده شوند و این اتفاق برای همه یکسان است.

وی افزود: در حال حاضر جان ورزشکاران و همه هموطنان مهمتر از مدال است. همه باید تمرکز کنند تا سلامتی‌شان حفظ شود. اگر کسی از بین برود، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. اصلاً مهم نیست که ورزشکاران ناآماده باشند، فقط سلامتی مهم است. مدال را‌‌‌ بالاخره کسب می‌کنیم در آسیا، جهانی و المپیک. اصلاً نباید عجله کنند تا به اردوها بیایند. در اردوها خطر ابتلا بسیار بالاست و اگر اتفاقی رخ دهد، کسی نمی‌تواند خودش را‌‌‌ ببخشد. ناآماده باشیم، خیلی بهتر است تا سلامتی‌مان به خطر بیفتد و به این بیماری مبتلا شویم و دیگر نتوانیم ورزش کنیم.

فلاح در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی گفت: باید ببینیم این بیماری کی و چه زمانی از بین می‌رود. باید زمان مسابقات مشخص شود و بعد از آن هدف‌ گذاری کنیم. الان هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود که بخواهیم برای آن اردوی آماده سازی برگزار کنیم.


 

پیشکسوت کشتی در رابطه با برگزاری مجدد مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: اگر این بیماری تا یک ماه دیگر از بین برود، نیاز نیست مسابقات انتخابی برگزار شود. اگر بیشتر از 3 ماه به طول بینجامد، باید دوباره مسابقات انتخابی برگزار کنیم. حتماً باید مسابقات استانی، کشوری و بین المللی برگزار کنیم تا نفرات آماده‌تر را‌‌‌ مشخص کنیم. از الان برای یک سال و نیم دیگر نمی‌توانیم بگوییم همان ها انتخاب شده‌اند.

وی در باره مصدومان تیم ملی به خصوص شرایط حسن یزدانی عنوان کرد: حسن یزدانی همین حالا آماده است تا به مسابقات برود و بقیه ورزشکاران نیز مشکل مصدومیت‌شان رفع شده است. ما هر هدفی داریم باید بگذاریم تا ببینیم اتحادیه جهانی کشتی چه زمانی مسابقات را‌‌‌ برگزار می‌کند و ما برای آن برنامه ریزی کنیم. فعلا ورزشکاران باید آمادگی نسبی خود را‌‌‌ در تمرینات فردی حفظ کنند تا با گذر از این زمان به تمرینات گروهی اضافه شوند.

فلاح در خصوص انتخاب حسن رنگرز به عنوان رئیس موزه ملی ورزش ایران بیان کرد: رنگرز چیزی از وزیر ورزش کمتر ندارد و حتی می‌تواند وزیر ورزش نیز باشد. نه حسن رنگرز، خیلی دیگر از ورزشکاران ما که مدال‌های جهانی گرفته‌اند و تحصیل کرده هستند می‌توانند هم رئیس هیأت استان‌ها بشوند، رئیس فدراسیون و وزیر ورزش شوند. الان هم موقع آن بود که حسن رنگرز جایگاه مناسبی در وزارت ورزش بگیرد. الان خیلی خوب است که ما یک نماینده از کشتی در وزارت ورزش داریم.

پیشکسوت کشتی در خصوص جایگزین رنگرز در تیم ملی اظهار داشت: باید ببینیم چه کسی را‌‌‌ می‌توانیم با تیم و کادر فنی هماهنگ کنیم. باید برنامه ریزی کنیم تا مربیان خوبی پرورش دهیم تا جایگزین‌های مناسبی باشند، ولی الان متأسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد و متأسفانه انتخاب‌ها به صورت رفیق بازی و شانسی انجام می‌گیرد. این موضوع در کشور ما نیز رخ می‌دهد، مثلاً یک فردی تخصصی ندارد و او را‌‌‌ به عنوان وزیر ورزش می‌گذارند. ما باید یک نیروی خوب را‌‌‌ بسازیم.

وی در خصوص مبارزه با بیماری کرونا تأکید کرد: ما از اوایل اسفند ماه باشگاه‌مان را‌‌‌ تعطیل کردیم و به ورزشکاران گفتیم در خانه بمانند و از حضور در این محل‌ها اجتناب کنند. خودمان هم در این مدت در خانه هستیم و فقط برای خرید مایحتاج ضروری از خانه خارج می‌شویم. از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی به خاطر تمام این زحماتی که برای ما کشیده‌اند تشکر می‌کنم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۱۷ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی