کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








اسطوره ای که مقابل ایران74 دقیقه بازی کرد،به خانه انتقال یافت

عکس  اسطوره باشگاه فوتبال لیورپول که به بیماری کرونا مبتلا به خانه انتقال یافت.

بخش اخبار خارجی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات انگلیس تایید کردند کنی دالگلیش بعد از 2 روز بستری شدن در بیمارستان، به خانه انتقال یافته است. بعد از آنکه باشگاه آنفیلدی ابتدای هفته تایید کرد این اسطوره 69 ساله به خاطر ابتلا به ویروس کرونا توسط خانواده اش در بیمارستان تحت درمان قرارگرفته است، بیماری وی حاد تشخیص داده نشد و برای ادامه درمان به خانه انتقال یافت.

البته در خانه وی در قرنطینه کامل قرار گرفت تا دوره نقاهتش را پشت سر گذارد. نشریه مترو با اعلام این موضوع عنوان کرد خانواده اش نیز این خبر را تایید کرده اند.


اسطوره لیورپولی همچنین به هنگام ترخیص از بیمارستان، از وزارت بهداشت انگلیس تشکر و قدردانی کرد. او در پیامی گفت: شاید مردم فکر کنند، به خاطرنام من، با بهترین خدمات بیمارستانی مواجه شدم، اما در مدتی که در آنجا بستری بودم، دیدم همه بیماران تحت مداوا ومراقبت کامل قراردارند.

وی افزود: ما خوشبخت هستیم که این افراد را داریم. آرزوی موفقیت  برای همه آنها دارم تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

طبق آخرین آمار تاکنون یک میلیون و 700 هزار و 7 نفر در سطح جهان به کرونا مبتلا شده اند که 102.751 نفر درگذشته اند و 375529 نفر نیز بهبودی کسب کرده اند.

در انگلیس،73,758 نفر به این بیماری مبتلا شده اند که از این تعداد8,958 نفر درگذشته اند. دالگیش  از سال 1977 تا 1990 در تیم لیورپول بازی کرد. او در مدت 13 سال افتخار انجام 330 بازی برای آنفیلدی ها را داشت و 118 گل به ثمر رساند. وی همچنین از سال 1985 تا 1991 به عنوان مربی برای لیورپول نیز فعالیت کرد.


دالگیش در جام جهانی 1978 آرژانتین که تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسکاتلند به میدان رفت و با گل مرحوم دانایی فرد، یک بر یک  مساوی کرد، در ترکیب تیم حریف حضور داشت. او 74 دقیقه در زمین حضور داشت اما بعد جای خود را به جو هارپر داد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۲۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی