کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








سندی برای تکذیب مصاحبه‌ای که برای یک مسئول دردسرساز شد.

عکس  خبرگزاری فارس به دلیل اظهارات متناقض مسئول حقوقی فدراسیون پیرامون شکایت 200 هزار دلاری کی‌روش و تکذیب مصاحبه روز گذشته با این خبرگزاری، فایل صوتی این گفت و گو را منتشر کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس، طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر اینکه کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی از فدراسیون فوتبال بابت پرداخت نشدن پاداش سومی ایران در جام ملت های آسیا در امارات به فیفا شکایت کرده، منتشر شد. در خبرها به این موضوع اشاره شده بود که در این قرارداد، فدراسیون دچار اشتباه شده چون این دیدارها چنین رتبه ای ندارد. 

بعد از این اتفاق انتظار می رفت مسئولان فدراسیون پیرامون این خبر شفاف سازی لازم را انجام دهند اما سکوت باعث شد تا شائبه ها در مورد این خبر بیشتر شود. تا اینکه شب گذشته مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون در مصاحبه با تلویزیون در بخش خبری شبکه سه در پاسخ به این سوال که آیا شکایت جدیدی از کی روش برای دریافت پاداش 200 هزار دلاری به فدراسیون فوتبال ایران رسیده، عنوان کرد فدراسیون و باشگاه های ایرانی پرونده هایی مربوط به سال های گذشته دارند که هیچ کدام از این موارد به سال جدید مرتبط نمی شود. در این خصوص هم نامه ای به فدراسیون ارسال نشده و هفته آینده برای حل مشکلات پرونده های حقوقی باشگاه ها نشستی را برگزار خواهیم کرد. 

این گفت و گو ساعت 19 روز گذشته انجام شد  اما پیش از این و ساعاتی قبل از اظهارات نبی، خبرنگار ورزشی فارس با صفی الله فغان پور مسئول امور حقوقی فدراسیون صحبت هایی را در این باره انجام داده بود. 

فغان پور در این گفت و گو تاکید کرد  که کی روش در همان ابتدا خواستار پاداش هایی بود و فدراسیون نیز پاسخی را به وی داد و اعلام کرد تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا رتبه ای تحت عنوان سومی کسب نکرده که پاداشی از سوی ای اف سی دریافت کند. بنابراین، پاداشی به سرمربی تیم ملی تعلق نخواهد گرفت. (فغان پور حتی در طول این مصاحبه هرگز از کلمه شکایت استفاده نکرد و مدعی بود کی روش خواستار پرداخت پاداش شده که ما هم به او پاسخ دادیم).

بعد از این، خبرنگار خبرگزاری فارس روی این مساله تاکید کرد که آیا این موضوع بین فدراسیون و کی روش حل و فصل شده که واکنش فغان پور به این سوال چنین جمله ای بود: «اصلا چنین بحثی مطرح نیست».

در ادامه، وی حتی تاکید کرد نمی داند چرا در هیاهوی رسانه ای پاداش های جام جهانی، چنین بحثی نیز باز شده اما در اقدامی قابل تامل بعد از این گفت و گو، مسئول امور حقوقی فدراسیون در گفت و گو با یک خبرگزاری مدعی شد که چنین صحبت هایی را انجام نداده است. وی در این گفت و گو مدعی شده فدراسیون پیگیر شکایت 200 هزار دلاری کارلوس کی روش خواهد بود. این اظهارات در حالی انجام شد که در مصاحبه روز گذشته اش با خبرگزاری فارس در خصوص اینکه آیا شکایت وجود دارد یا نه، با وجود تاکید خبرنگار از جمله «اصلا چنین بحثی مطرح نیست» استفاده کرد. 

خبرگزاری فارس نیز برای تنویر افکار عمومی و تناقض در اظهارات مسئول حقوقی فدراسیون که اتفاقا روز گذشته مدعی بود شفاف ترین عضو این فدراسیون در اظهاراتش است، فایل صوتی مصاحبه او که البته بخش های دیگری از آن به صورت امانت در اختیار این خبرگزاری باقی مانده را منتشر می کند و قضاوت را در این زمینه به افکار عمومی واگذار خواهد کرد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی