کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








باشگاه جهانبخش جزو مخالفان ازسرگیری لیگ انگلیس برای فرار از سقوط

یک رسانه انگلیس 4 مخالف سرسخت از سرگیری مسابقات لیگ جزیره را معرفی کرد.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «دیلی میل» انگلیس در گزارشی به 4 باشگاه مخالف ازسرگیری مسابقات لیگ جزیره پرداخت و عنوان کرد این باشگاه های قعرجدولی مخالف از سرگیری مسابقات هستند تا از سقوط به دسته پایین تر فرار کنند.

4 باشگاه مخالفت از سرگیری مسابقات عبارتند از: برایتون، وستهام، نوریچ و واتفورد هستند. سازمان لیگ جزیره برای ازسرگیری مسابقات نیاز به 14 رای از تیم های حاضر در لیگ دارد.

سازمان لیگ برتر انگلیس در حال رایزنی است تا ادامه مسابقات را در زمین بی طرف برگزار کند. یکی از شهرهای استرالیا به نام پرت برای میزبانی از بازی های لیگ جزیره اعلام آمادگی کرده است.

برایتون در این فصل علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی را در اختیار دارد. این تیم اکنون با کسب 29 امتیاز در رده 15 قرار دارد و در صورت ازسرگیری مسابقات می تواند یکی از کاندیداهای سقوط باشد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۲/۱۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی