کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








پرداخت 60 درصد از قرارداد بازیکنان تراکتور در فصل جاری

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: این باشگاه هیچ‌گونه مشکل مالی نداشته و حدود ۶۰ درصد پرداختی به بازیکنان در فصل جاری داشته‌ایم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، میر معصوم سهرابی در گفت‌و‌گو با سایت تراکتور، در خصوص اخبار کذبی که برخی رسانه‌ها‌ در خصوص وضعیت مالی باشگاه منتشر کرده‌اند، اظهار کرد: باشگاه تراکتور به هیچ عنوان مشکل مالی نداشته و از معدود باشگاه‌های لیگ برتری هست که حدود ۶۰ درصد پرداختی به بازیکنانش داشته است. 

وی افزود: زنوزی علاوه بر باشگاه تراکتور، باشگاه ماشین‌سازی را نیز به ‌خوبی اداره می‌کند و معتقدم این حواشی به این دلیل مطرح شده که او هفته‌ی گذشته راجع به آنچه که در فوتبال ایران می‌گذرد، افشاگری کرد. می‌دانیم که این صحبت‌ها از کجا نشأت می‌گیرد و به این افراد هشدار می‌دهیم که دست از سر تراکتور بردارند.

سهرابی خاطرنشان کرد: هدف این افراد، به حاشیه کشاندن تراکتور و دلسرد کردن هواداران و بازیکنان این تیم است. بنده به هواداران خوبمان این اطمینان خاطر را می‌دهم که چنین شایعاتی کذب محض بوده و باشگاه تراکتور توان حفظ تمامی بازیکنانش از جمله سه کاپیتان تیم ملی را دارد و همچنین هر بازیکنی که کادر فنی تقاضا کند را هم جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص پرونده‌های بازیکنان خارجی تراکتور نیز گفت: باشگاه تراکتور پرونده‌های حقوقی را بررسی می‌کند و مطمئن باشید که مهندس زنوزی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد که این تیم کوچکترین آسیبی از مسائل این چنینی ببیند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: بازیکن خارجی و یا داخلی مدنظر سرمربی محترم تیم جذب خواهد شد و همچنین بازیکنان کنونی تیم نیز به صلاحدید کادرفنی حفظ می‌شوند و در این زمینه هیچ مانعی وجود ندارد. ما برای فصل آتی مسابقات تیم قدرتمندی را راهی رقابت ها خواهیم کرد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۲/۲۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی