کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








عضو مجمع هیات فوتبال قم: هیچ شبهه‌ای در برکناری بهرامی وجود ندارد/ مسئولان استان تمکین کنند

نماینده مربیان درمجمع هیات فوتبال استان قم گفت: مجمع هیات کاملا قانونی برگزارشد و هیچ شبهه‌ای در برگزاری آن وجود ندارد و متولیان ورزش استان هم باید به نتیجه مجمع تمکین کنند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی اصغری با اشاره به برگزاری مجمع فوق العاده هیات فوتبال استان قم در روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه، اظهار داشت: بر خود لازم می دانم از فدراسیون تشکر کنم که به درخواست اعضای مجمع هیات مبنی بربرگزاری جلسه مجمع فوق العاده برای بررسی مشکلات توجه کرد و آن را در زمان مقرر و بدون توجه به فشارها برگزار کرد.

وی افزود: متاسفانه نامه ارسالی از فدراسیون به تاریخ 14 اردیبهشت ماه مبنی بر دعوت از اعضا مجمع را هیات، برای اعضا ارسال نکرده است. این امر گواهی بر عدم قانونمداری هیات فوتبال قم است که نامه نهاد بالادستی خود را کتمان کرده است.


اصغری ادامه داد: متاسفانه مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرده دعوت نامه در زمان مقرر برای ایشان ارسال نشده که جای بسی سوال دارد که هیات چرا دعوت نامه را ارسال نکرده است. به نظر می رسد این عدم ارسال به موقع دعوت نامه را باید از هیات بپرسد؛ نه اینکه با وجود اطلاع از زمان مجمع، در آن شرکت نکند. عدم حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیات فوتبال بی احترامی به اعضا بود. آنها باید در این مجمع شرکت می کردند و نظرات خود را مطرح و از عملکرد خود دفاع می کردند چرا که سوال و استیضاح حق قانونی مجمع است.

وی عنوان کرد: چرا آقای منعم که در آغاز قبول مسئولیت از منتقدان جدی مدیریت فوتبال قم بود و درصد تغییر در هیات، به یک باره حامی این مجموعه شده که جای سوال دارد.

پیشکسوت فوتبال قم مباحث مطرح شده در خصوص غیر قانونی بودن حضور حمید آبکار و محمدعلی جان جان در مجمع را رد کرد، گفت: آبکار نماینده تام الاختیار باشگاه سوهان بوده و جان جان نیز انتخاب اول هیات فوتبال به عنوان بهترین بازیکن بوده ولی به دلایل نامعلومی هیات ابلاغ وی را به عنوان بهترین بازیکن لغو می کند و مسعود ابرقویی را که تنها سه هفته در قم بازی کرده، به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می کند که از سوی کارشناسان و مربیان استان، این اقدام قابل قبول نبوده و نیست.

سرمربی تیم سرخپوشان قم با بیان اینکه اهالی فوتبال قم در سالهای اخیر دچار سرخوردگی شده اند و فوتبال قم نیاز به هوای تازه دارد، تصریح کرد: متولیان ورزش قم باید زمینه را برای حضور افراد متخصص و کاربلد و با انگیزه در مدیریت فوتبال قم را فراهم کنند تا با استفاده از همه ظرفیت ها، قم را از این وضعیت نابسامان نجات دهند و نوید آینده بهتری را رقم بزنند.

وی با انتقاد از کسانی که بحث دوقطبی این طرف رودخانه و آن طرف رودخانه را در بحث فوتبال قم مطرح می کنند، گفت: دوران مطرح کردن این مباحث گذشته است. همه باید فارغ از نگاه های قومی و قبیله ای، با استفاده از افراد مدیر و متخصص و همچنین استفاده از نظرات پیشکسوتان و کارشناسان خبره، آینده بهتری را رقم بزنیم.

اصغری با بیان اینکه مدیریت اجرایی بدون اشکال نیست ولی نقاط تاریک در دو دوره اخیر مدیریت هیات فوتبال  قم وجود دارد، خاطر نشان کرد: امیدوارم نهادهای بالادستی و نظارتی با ورود به این موضوع در خصوص عملکردها شفاف سازی کنند.

نماینده مربیان در مجمع هیات فوتبال قم تاکید کرد: با توجه به برکناری رییس هیات با نظر مجمع، بهتر است متولی ورزش قم جناب آقای منعم فرصت سوزی نکند و با معرفی سرپرست، این ورزش پرطرفدار را بیش از پیش دچار حاشیه  و بحران نکند و زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۲/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی