کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








گزارش تمرین استقلال| دیدار آبی‌پوشان بعد از دو ماه دوری/4 بازیکن غایب بودند+ تصاویر

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از صدور مجوز ستاد مقابله با کرونا امروز در حضور مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اولین تمرین تیم ملی فوتبال استقلال، بعد از صدور مجوز ستاد مقابله با کرونا، از ساعت 11 امروز در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین، تمامی پروتکل‌های بهداشتی، توسط کادر پزشکی استقلال در مورد بازیکنان و مربیان و کادر فنی این تیم رعایت شد.

همچنین از یکی از پیشرفته‌ترین تونل‌های ضد عفونی مانند (ازن) عبور کردند که البته انجام این امور بهداشتی دردسرهای فراوانی برای کادرپزشکی همراه داشت.

* قبل از آغاز تمرین امروز به احترام زنده‌ یاد حجازی که امروز نهمین سالگرد درگذشت وی است، یک دقیقه سکوت صورت گرفت.

* محمد دانشگر و علی دشتی به دلیل اینکه در تست کرونای دسته جمعی بازیکنان حضور نداشته و یک روز دیرتر از سایر اعضای این تیم آزمایش دادند امروز در محل تمرین استقلال حضور نداشتند. قرار است بعد از رسیدن تست کرونای این بازیکنان مجوز حضور آنها در تمرینات صادر شود. دیاباته و میلیچ نیز همچنان به ایران بازنگشته و این نفرات در محل تمرین حضور نداشتند.

* احمد سعادتمند در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و از نزدیک نظاره‌گر روند آماده سازی بازیکنان این تیم شد. سعادتمند پیش از آغاز تمرین نیز در رختکن برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست با آرامش و همدلی مسابقات را ادامه دهند.


* نصرالله عبداللهی که به تازگی به عنوان مشاور مدیرعامل استقلال انتخاب شده، در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت. 

* قرار است تمرینات استقلال همچنان ادامه داشته باشد و بازیکنان این تیم برای بازی روز 29 خرداد مقابل فولاد که در اهواز برگزار می‌شود، آماده شوند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۳/۰۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی