کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








باشگاه پرسپولیس محدودیت تردد در ورزشگاه کاظمی ایجاد می کند

باشگاه پرسپولیس با توجه به در پیش بودن آغاز مجدد تمرینات و در راستای اجرای صحیح و دقیق پروتکل‌های بهداشتی، طرح محدودیت تردد در ورزشگاه شهید کاظمی را اجرا خواهد کرد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس و بنابر اعلام حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه، با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه، بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی اعضای محترم تیم، از روز شنبه طرح محدودیت تردد در ورزشگاه شهید کاظمی، به ویژه در زمان‌های حضور اعضای تیم و در محل‌های مورد استفاده ایشان، به مرحله اجرا در خواهد آمد.


بر اساس این طرح، ضمن ممانعت از حضور افراد غیر، از اعضای کانون هواداران، همکاران و پرسنل باشگاه غیر از نیروهای این مجموعه ورزشی نیز خواسته شده مگر در موارد ضروری که با انجام هماهنگی‌ها خواهد بود، به مجموعه مراجعه نکنند و از تردد در آن به ویژه در زمان حضور اعضای تیم، خودداری کنند.


در این بخشنامه آمده است؛ تردد افراد در محل‌های تمرینات و استقرار اعضای تیم، همچون رختکن، زمین چمن، سالن بدنسازی و استراحتگاه، فقط با هماهنگی آقای پیروانی، مدیرتیم  مجاز خواهد بود.


باشگاه پرسپولیس با اعلام این‌که دلتنگی هواداران برای تیم محبوبشان را عمیقا درک می‌کند، از ایشان و همچنین نمایندگان رسانه‌های گروهی تقاضا دارد، با توجه به این که تمرینات، پشت درهای بسته خواهد بود، برای حفظ سلامت خود و اعضای تیم از تجمع برابر در ورودی مجموعه ورزشی شهید کاظمی نیز خودداری کنند.



انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


مذاکرات مثبت رسن با پرسپولیس

۹۹/۰۳/۰۳ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی