کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








پادووانی:‌ مجبور شدم از استقلال به فیفا شکایت کنم/ هر روز به من وعده می‌دهند

مدافع برزیلی مصدوم تیم استقلال گفت: مجبور شدم که از استقلال به فیفا شکایت کنم زیرا بعد از 2 سال محکومیت هنوز پولم را نداده‌اند.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لئوناردو پادووانی در گفت‌وگو با برنامه «ورزش تعطیل نیست» شبکه ورزش در مورد شرایط خودش گفت: بدن من هر روز بهتر می‌شود و در حال انجام تمرینات فیزیوتراپی هستم. 2 سال است که مصدومم و شرایط بدنی من با وضعیت آرمانی خیلی خیلی فاصله دارد. روز به روز و هفته به هفته بهتر می‌شوم.

وی در مورد دیدارش با سفیر ایران در برزیل گفت: ایشان جدید آمده است و با من دیدار کرد و از من پرسید باشگاه استقلال به شما کمک می‌کند یا نه و زندگی‌ات در اینجا چطور است، فقط همین.

پادووانی در مورد اینکه باشگاه استقلال گفته قرار است از محل مطالباتش طلب او را بدهند، اظهار داشت: من دو سال است که مصدوم شده‌ام و هنوز پولم را نداده‌اند. مجبور شدم به فیفا شکایت کنم. مدام به من می‌گویند فردا، پس فردا، ان‌شاءالله فردا؛ فیفا اکنون گفته استقلال باید پول من را بدهد و من هم منتظر اقدام باشگاه استقلال هستم. 

بازیکن مصدوم اسبق استقلال در مورد اینکه با سعادتمند مدیرعامل جدید دیدار داشته است یا نه و آیا شماره حسابی به باشگاه ارائه کرده است، گفت: بله، من شماره حسابم را به باشگاه استقلال داده‌ام اما با مدیرعامل جدید باشگاه صحبتی نکرده‌ام.

وی در مورد اینکه شرایط جسمانی‌اش در این روزها چگونه است، گفت: به خاطر کرونا همه باشگاه‌ها بسته بود و من فقط تمرینات فیزیوتراپی کرده‌ام. ضمن اینکه می‌خواهم از مردم ایران تشکر کنم. هواداران استقلال مدام با من در ارتباط هستند و می‌گویند برای تو دعا می‌کنیم و احوالم را جویا می شوند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۳/۰۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی