کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








کاوه رضایی در رادار نانت فرانسه

کاوه رضایی احتمال دارد در فصل آینده برای تیم نانت فرانسه توپ بزند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، کاوه رضایی  احتمال دارد فصل بعد در تیمی خارج از لیگ بلژیک توپ بزند. مهاجم ملی‌پوش کشورمان با وجود فصل خوبی که همراه با تیم شارلروا  بلژیک سپری کرد، به نظر می رسد در تیم کلوب بروخه جایی برای حضور ندارد.

وی فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی در اختیار شارلروا قرارگرفت و به خاطر بازی های خوبی هم که انجام داد،‌اکنون مورد توجه خیلی هاست.

در این ارتباط سایت فوتبال پریمور بلژیک نوشت رضایی در رادار نانت فرانسه قرارگرفته است. به همین خاطر احتمال دارد بعد از حضوری موفق و چند ساله در ژوپیلرق‌‌ لیگ بلژیک، در لیگ مطرح فرانسه موسوم به لوشامپیونه به عنوان بازیکن تیم نانت حضور یابد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۳/۰۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی