کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








توسلی: امیدوارم با شروع تمرینات به شرایط اولیه برگردیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با توجه به اینکه تمرینات توپی نداشتیم زمان لازم است تا به شرایط ایده‌آل برسیم.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فرزانه توسلی، عنوان کرد: حدود 2 ماه است که طبق برنامه مربی بدنساز تیم ملی فوتسال، برنامه های خود را انجام می دهیم و با توجه به اینکه امکان تمرین در سالن وجود ندارد، در منزل تمرینات خود را پیگیری می کنیم.

سنگربان تیم ملی فوتسال در خصوص آمادگی جسمانی خود گفت: آمادگی قطعا در حد 100 درصد نیست. لیگ امسال بسیار پرفشار بود و مصدومیت بالا رفت اما شکر خدا الان حدود 60 درصد آماده هستیم و تمامی بازیکنان تیم زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنند.  در واقع کادر فنی مرتب پیگیر وضعیت جسمانی بازیکنان است.

توسلی ادامه داد: تمرین توپی اصلا نداشتیم و با توجه به  اینکه عمده تمرین، تمرین کار با توپ در غالب تیمی است حدود دو ماه می شود که این تمرین را انجام نداده ایم اما امیدوارم با شروع تمرینات و اردوها به شرایط اولیه خود باز گردیم. بدون شک زمان می برد تا به حد ایده آل برسیم. با آغاز تمرینات گروهی تمام هدفمان این است که به اوج آمادگی رسیده تا بتوانیم برای مسابقات پیش رو آماده شویم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۳/۰۶ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی