کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








احتمال حضور کاوه رضایی در نانت فرانسه

کاوه رضایی احتمال دارد فصل بعد در لیگ حرفه‌ای فرانسه حضور یافته و برای نانت بازی کند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، سایت فوتبال پریمور بلژیک و روزنامه اوست ‌فرانس فرانسه، امروز خبر دادند کاوه رضایی یکی از گزینه‌های باشگاه نانت فرانسه در پنجره نقل و انتقالاتی است.

نانتی‌ها هفته قبل خیال خود را از «موزس سایمون» ، فوروارد نیجریه‌ای راحت کردند. زیرا باشگاه فرانسوی بعد از پشت سرگذاشتن دوره قرضی این مهاجم آفریقایی که از لوانته اسپانیا آمده بود، با وی قرارداد قطعی امضا کرد.

نانت البته همچنان به خرید مهاجم علاقمند است که به همین خاطر نام کاوه رضایی مهاجم کلوب بروخه بلژیک را در فهرست خویش قرارداده است.

مهاجم پیشین استقلال تهران در فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی در خدمت شارلروا بود که در 22 بازی 12 گل زد.

سایت فوتبال پریمور همچنین عنوان کرد: در شرایط عادی تمرینات کلوب بروخه هفته آینده آغاز می‌شود. در صورتی که مهاجم 28 ساله زیر نظر فیلیپ کلمان، سرمربی تیم شانس جدیدی پیدا کند، ‌احتمالا در تیم باقی خواهد ماند، اما اگر چنین فرصتی مهیا نشود، این احتمال هست که به تیم نانت برود.

البته تیم فرانسوی در فهرست خریدش نام «ادون ژگروا»‌ از خنک بلژیک را نیز منظور کرده است.

این مهاجم کوزویی فصل قبل به عنوان بازیکن قرضی برای اف.ث بازل سوئیس بازی کرد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۳/۲۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی