کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








بارانی: سلامتی بازیکنان بیشتر از جام قهرمانی اهمیت دارد/همچنان بلاتکلیف هستیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری گفت: با این شرایط کرونا سلامتی بازیکنان برای ما بیشتر از جام قهرمانی اهمیت دارد.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


زیبا بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ادامه مسابقات پلی آف فوتسال بانوان اظهارداشت: فدراسیون چیزی به ما اعلام نکرده است ما هم تمرین نداریم. کسی نمی‌داند آیا این مسابقات برگزار می‌شود یا خیر. همچنان بلاتکلیف هستیم.

وی افزود: طبق جلسه ای که 10 روز پیش در فدراسیون برگزار شد با توجه به وضعیت قرمز خوزستان قرار شد چند روزی صبر کنیم اما وضعیت بدتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شرکت ملی حفاری درباره اینکه موضع باشگاه برای ادامه برگزاری پلی آف چیست خاطرنشان کرد: ما تابع تصمیم فدراسیون فوتبال هستیم. مدیر باشگاه در جلسه حضور داشت، نظرات و پیشنهادت خودش را داده است اما تصمیم نهایی را فدراسیون باید بگیرد.

بارانی درباره هزینه‌های سنگین برای برگزاری ادامه لیگ یادآور شد: مدیرعامل باشگاه اعلام کرد اگر بخواهیم بازیکنان را دوباره دعوت کنیم باید یک ماه در اردو و مسابقه باشند، هزینه اسکان و خوراک بازیکن و همینطور سفر ممکن است 100 تا 150 میلیون تومان باشد. با توجه به اینکه بودجه سال 98 بسته شده باید این مبلغ از بودجه سال 99 کم شود.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما به عنوان مربی برای ادامه لیگ چیست؟ تصریح کرد: به نظر من سلامت بازیکنان بیشتر از جام قهرمانی ارزش دارد. بازیکنانی که خارج از استان هستند خانواده‌هایشان اجازه نمی دهند در مسابقات شرکت کنند، ما هم این موضوع را درک می‌کنیم. اگر یکی از بازیکنان از هر تیم دچار بیماری شود جامعه فوتسال زیر سوال می‌رود.

سرمربی حفاری یادآور شد: من نمی‌گویم تیم ما را قهرمان اعلام کنند، می‌گویم اتفاقی نیفتد که ما در آینده پشیمان شویم. سلامتی بازیکنان برای ما مهم تر از هر چیزی است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۳/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی