کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








پزشک استقلال پارگی رباط تبریزی را تائید کرد/ تذکر به دستیار مجیدی!

پزشک تیم فوتبال استقلال ضمن تذکر به دستیار فرهاد مجیدی پارگی رباط صلیبی مرتضی تبریزی را تائید کرد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس،دکتر کاوه ستوده درباره مصدومیت زکی‌پور و تبریزی گفت: میلاد زکی‌پور دچار ضرب خوردگی از ناحیه ساق پا و کمی التهاب در عضله ساق پا شده است که بعد از چند جلسه فیزیوتراپی به تمرینات در روزهای پیش روی اضافه می‌شود. اما مرتضی تبریزی بعد از معاینات بالینی و فوق تخصصی زانو مشخص شد که دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی قدامی و رباط داخلی زانو راست شده که جهت تایید این تشخیص، MRI گرفته شده و جواب آن متعاقبا اعلام می‌شود. کارهای درمانی بلافاصله روی مرتضی تبریزی انجام شده و به زودی گزارش تکمیلی در خصوص وضعیت او منتشر می‌شود.

وی که با یابت باشگاه استقلال صحبت می کرد گفت: ضمنا به همکاران عزیزمان در بخش بدنسازی و آمادگی جسمانی نیز یادآور می‌شود که با توجه شرایط خاص این دوره، تمرینات بدنسازی ویژه برای جلوگیری از مصدومیتها طراحی و اجرا گردد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


گزارش فارس از همه مصدومیت های سنگین لیگ نوزدهم/ استقلال رکورددار پارگی رباط صلیبی

۹۹/۰۳/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی