کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








هفته بیست و هفتم لیگ یک؛ دربی صدرنشینان و بازی های حساس مدعیان

مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال روز سه شنبه با انجام 9 بازی بعد از 113 روز وقفه بخاطر ویروس کرونا از سرگرفته می شود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات لیگ دسته اول نیز بعد از 113 روز وقفه از سرگرفته می شود. مسابقات لیگ یک نیز حساسیت ها زیادی دارد و در حال حاضر دو تیم کرمانی مس رفسنجان و مس کرمان در رده های اول و دوم جدول قرار دارند. که در هفته بیست و هفتم این دو تیم باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند.رفسنجانی ها با 53 امتیاز شانس اول صعود به لیگ برتر هستند اما مس کرمان در صورتیکه در این دربی نتواند پیروز شود وضعیتش در رده دوم جدول به خطر می افتد. 

تیم های رده سوم تا هفتم جدول شانس قرار گرفتن در رده  دوم جدول و لیگ برتری شدن را دارند به همین دلیل نتیجه دربی کرمان برای همه مدعیان صعود اهمیت فوق العاده ای دارد. خوشه طلایی ساوه تیم رده سوم جدول با تیم داماش گیلانیان بازی دارد تیمی که در رده های میانی جدول است و بعید است توانایی متوقف کردن شاگردان محسن عاشوری را داشته باشد. خوشه طلایی در دوران آماده سازی با پرسپولیس بازی دوستانه برگزار کرد و وضعیت تیمش ایده آل به نظر می رسد.

آلومینیوم اراک تیم رده چهارم جدول به مصاف تیم قعرنشین شهرداری تبریز می رود و در این بازی نیز شاگردان رسول خطیبی شانس بالایی برای پیروزی دارند و شهرداری تبریز نیز در آستانه سقوط به لیگ دو است تیمی که با 52 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را هم در اختیار دارد.

نود ارومیه تیم پنجم جدول هم به مصاف آرمان گهر می رود و به نظر می رسد ارومیه ای ها کار سختی در این دیدار نداشته باشند. آرمان گهر در نیمه پایینی جدول است. ملوان تیمی که اکبر میثاقیان را جانشین احمدزاده کرد تا در لیگ یک بماند اکنون در رده هفدهم جدول است و باید به مصاف تیم مدعی و رده ششمی بادران تهران برود. مسابقه ای که می تواند جذابیت و حواشی زیادی داشته باشد. ملوان اگر در این بازی خانگی بازنده شود کارش برای بقا سخت تر می شود اما اکبر میثاقیان تخصصش حفظ تیم ها ست.

گل ریحان تیم هفتم جدول هم شانس اندکی برای صعود به لیگ برتر دارد و این هفته میزبان فجرسپاسی رده هشتمی جدول است این مسابقه در کرج هم می تواند جذاب و دیدنی شود.

تمامی مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می شود اما قطعا جذابیت های زیادی برای هواداران این تیم ها خواهد داشت.

برنامه مسابقات هفته بیست و  هفتم به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹
مس کرمان- مس رفسنجان – ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان
آرمان گهرسیرجان- نود ارومیه –ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه امام علی(ع)سیرجان
قشقایی شیراز -سپیدرود رشت – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه پارس شیراز
گل ریحان البرز -فجر سپاسی شیراز– ساعت ۱۹:۵۰- ورزشگاه انقلاب کرج
رایکا بابل- نیروی زمینی تهران – ساعت ۱۹:۵۰- ورزشگاه شهدا سیمرغ
سرخپوشان  پاکدشت- استقلال خوزستان –ساعت ۱۹:۵۰- ورزشگاه شهدا اسلامشهر
آلومینیوم اراک –علم و ادب تبریز – ساعت ۱۹:۵۵- ورزشگاه امام خمینی اراک
داماش گیلانیان -خوشه طلایی ساوه – ساعت ۲۰- ورزشگاه سردار جنگل رشت
ملوان بندرانزلی- بادران تهران – ساعت ۲۰- ورزشگاه تختی انزلی


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید. 

۹۹/۰۴/۰۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی