کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








بارانی: به هر که می‌خواهند جام بدهند/کسی در فدراسیون نیست که تصمیم اساسی بگیرد؟

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری گفت: نمی‌دانم برگزاری مسابقات چه ارزشی داشت و پشت این قضیه چیست؟ امیدوارم بفهمیم.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


مینا بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال و حضور این تیم در مرحله پلی آف عنوان کرد: وضعیت اهواز قرمز است. فدراسیون قرار شد برنامه را زمانی اعلام کند که اوضاع کمی بهتر باشد نه که حالا آمار فوتی‌ها به ۱۶۰ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: هفته گذشته بعد از اعلان برنامه به سرپرست تیم گفتم که آمار بگیرد اگر اجازه می‌دهند تمرینات را شروع کنیم اما بعد از نامه نگاری های مختلف این اجازه به ما داده نشد چرا که اماکن تعطیل است و شرایط تمرین نداریم.

سرمربی شرکت ملی حفاری با اشاره به اتفاقات بازی فولاد و استقلال در لیگ برتر مردان، تصریح کرد: بعد از اتفاقاتی که برای تیم فوتبال فولاد و استقلال افتاد نمی‌دانم آیا جان ورزشکاران مهم نیست؟ کسی پیدا نمی شود که یک تصمیم اساسی بگیرد؟ برگزاری مسابقات چه ارزشی دارد؟

بارانی درباره اینکه آیا شما از حضور در پلی آف انصراف می دهید خاطرنشان کرد: تا جایی که در توانم باشد رایزنی می‌کنیم؛ ما به فدراسیون نامه زدیم و گفتیم با این اوضاع نمی‌توانیم میزبان شویم، اگر فدراسیون می‌تواند مجوز بگیرد مشکلی نداریم. من حتی دیدم برخی از فدراسیون‌ها مسابقات خود را ناتمام گذاشته و لیگ‌ها را تعطیل کرده‌اند. آیا کسی پیدا نمی شود در فدراسیون تصمیم اساسی بگیرد؟

وی با اشاره به اینکه حق این تیم قهرمانی لیگ برتر است عنوان کرد: ما تا لحظه آخر در صدر بودیم. اینکه برخی می‌گویند انرژی خود را برای پلی آف گذاشته و بازیکن مصدوم داشتند باید بگویم این موضوع را قبول ندارم. مگر ما بازیکن مصدوم نداشتیم؟ حالا به هر که می‌خواهند جام بدهند. استقلال و فولاد با این همه امکانات چند نمونه مثبت کرونا داشتند. همین گونه است که آمار بالا می‌رود. نمی‌دانم چه چیزی پشت قضیه است امیدوارم بفهمیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید. 

۹۹/۰۴/۱۷ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی