کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








رجب‌زاده: امیدوارم ذوب‌آهن با بوناچیچ به سروسامان برسد/ فوتبال ایران باید به مربیان داخلی اعتماد کند

مهاجم پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فوتبال ما باید به مربیان جوان و داخلی اعتماد کند، نسل جوانی داریم که می‌توانند نقطه عطفی برای فوتبال ما باشند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رجب‌زاده در خصوص وضعیت تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: متأسفانه ذوب‌آهن امسال تغییرات زیادی داشت. نتوانست نتایج دلخواه را به دست بیاورد و خطر سقوط را احساس می‌کرد.  خوشبختانه در بازی دیروز توانستند پیروز شوند و وضعیت‌شان در جدول بهتر شود. ان‌شاالله فصل آینده ذوب‌آهن شاهد باشیم. 

وی در مورد اینکه آیا وضعیت مدیریتی در وضعیت کنونی ذوب‌آهن دخیل بوده، عنوان کرد: همه چیز می‌توانست در این عدم نتیجه‌گیری دخیل باشد. ذوب آهن با چالش تغییر مدیریتی روبه‌رو بود. افرادی با دیدگاه‌های مختلف آمدند و رفتند. این تیم باید یکی دو گردنه دیگر را پشت سر بگذارد تا به ثبات برسد. هواداران هم توقع نتیجه دلخواه را دارند و همه این‌ها باعث ایجاد فشار می‌شود. در بحث فنی هم تغییر سرمربی وجود داشت. مربیانی آمدند، نتیجه نگرفتند و رفتند که همه این‌ها باعث شد ذوب‌آهن دچار سردرگمی شود و نتیجه نگیرد.

مهاجم پیشین تیم ذوب‌آهن در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی این تیم اظهار داشت: دروازه‌بان لبنانی نوسان داشته، در یکی دو بازی دروازه‌بانی خوبی انجام داد اما در مقابل پیکان اشتباهاتی داشت که باعث شد این هفته از او استفاده نکنند. اما مارکوویچ نشان داد بازیکن فرصت‌طلب و باهوشی است که اگر موقعیت نصیبش شود به راحتی می‌تواند گلزنی کند. 

وی در خصوص حضور لوکابوناچیچ روی نیمکت ذوب‌آهن گفت: در مورد لوکا خیلی صحبت شد و اکثراً هم موضع منفی داشتند اما امیدوارم او به ذوب‌آهن کمک کند. او مدتی هم در ذوب‌آهن حضور داشت و نتیجه نگرفت جدا شد. به هر حال امیدوارم او بتواند ذوب‌‌آهن را در این چند هفته به سر و سامان برساند. 

رجب‌زاده در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به شرایط فعلی تصریح کرد: من موافق برگزاری مسابقات لیگ برتر هستم چون در تمام جامعه ارگان‌ها، سازمانها و... فعالیت می‌کنند اما روی فوتبال حساسیت زیادی وجود دارد. اگر مسابقات با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود ما هم باید مانند تمام دنیا مسابقات را برگزار کنیم. ممکن است اینکه بازیکنان بیرون از فوتبال دچار مشکل شوند اما فکر نمی‌کنم بحث انتقال ویروس در فوتبال وجود داشته باشد. در کل ما هم باید مانند بقیه دنیا بازی‌ها را برگزار کنیم.

مهاجم پیشین ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا فصل آینده ذوب‌آهن در شرایط بهتری نسبت به امسال قرار می‌گیرد، گفت: نه تنها ذوب‌آهن بلکه تمام باشگاه‌ها باید برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت داشته باشند. هدفگذاری داشته باشند و طبق آن هدف کار را جلو ببرند. دیدگاه‌های زیادی به ذوب‌آهن وارد و از آن خارج شد. این باشگاه الان هم با یک چالش جدید روبه‌رو است. یکسری از رشته‌ها را حذف کردند و برنامه‌ریزی‌های جدیدی انجام می‌شود که تا به ثبات برسند زمان‌بر است. امیدواریم تصمیمات کلان گرفته شود، روی آن بایستند وجلو بروند. امیدوارم شاهد تغییرات نباشیم که افراد جدید به باشگاه بیایند و تصمیمات جدید گرفته شود. 

وی در خصوص استفاده از مربیان داخلی اظهار داشت: توقع خود من این است که فوتبال ما به مربیان جوان و داخلی خودمان اعتماد کند. نسل جوانی داریم که دنبال پیشرفت هستند و می‌توانند نقطه عطفی برای فوتبال ما باشند. باشگاه ذوب‌آهن اگر به مربی جوان ایرانی اعتماد کرده بود شاید در این هفته‌ها اتفاقی نمی‌افتاد چون نه مساله سقوط مطرح است و نه کسب سهمیه، فرصتی بود که باشگاه خودش را محک می‌زد و شاید یک مربی آینده‌دار از دل ذوب‌آهن بیرون می‌آمد.

رجب‌زاده در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی تصریح کرد: در چند سال اخیر مربیان ایرانی زیادی آمدند که اکثر آن‌ها هم مشغول کار هستند. یکی از آن‌ها که همدوره خود من هم بود، یحیی گل‌محمدی است که هر جا رفته موفقیت چشمگیری داشته است. همینطور جوادنکونام، محمد نصرتی و ابراهیم صادقی هستند. سایپا کار قشنگی کرد که به بازیکنی که در آنجا بود اعتماد کرد. باشگاه‌ها باید اعتماد کنند و سریع تصمیم‌گیری نکنند تا این مربیان پیشرفت کنند. به نظر من فوتبال ما در حال پوست‌اندازی است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید.

۹۹/۰۴/۲۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی