کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ترین‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر| استقلال، الهامی و نعمتی در جمع بهترین ها/ قلعه نویی ناکام هفته

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم استقلال با پیروزی در آبادان تیم هفته انتخاب شد و سرمربی سپاهان هم به دلیل شکست مقابل تراکتور ناکام هفته لقب گرفت.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته بیست و پنجم در سه روز پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار شد. نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

ذوب آهن یک- ماشین سازی تبریز 2

تراکتورتبریز 2- سپاهان اصفهان یک

پارس جنوبی جم 2- شهر خودرو مشهد یک

گل گهرسیرجان 4- شاهین شهرداری بوشهر 2

صنعت نفت آبادان صفر- استقلال 2

سایپا صفر- پیکان صفر

نساجی مازندران صفر- نفت مسجدسلیمان صفر

پرسپولیس یک - فولاد خوزستان صفر

تیم هفته؛ استقلال


استقلال در آبادان با ارایه یک بازی منطقی و حساب شده توانست صنعت نفت را شکست بدهد و با این برد بعد از 4 مسابقه متوالی به پیروزی رسید. آبی پوشان با این پیروزی به لیگ برتر بازگشتند و با توجه به یک بازی معوقه هنوز شانس کسب سهمیه و نایب قهرمانی را دارد. 

بازیکن هفته؛ سیامک نعمتی


سیامک نعمتی تنها بازیکنی بود که در این هفته گل 3 امتیازی زد و توانست تیمش را پیروز کند و روند بردهای متوالی پرسپولیس با این گل ادامه پیدا کرد. البته امیر ارسلان مطهری بعد از مدت ها مصدومیت به میدان برگشت و گل دوم استقلال را مقابل نفت آبادان به ثمر رساند.

مربی هفته؛ ساکت الهامی


سرمربی تیم تراکتور توانست در مسابقه 6 امتیازی و حساس با سپاهان به پیروزی برسد و تیمش را به رده دوم جدول فرستاد. پیروزی مقابل تیم پرمهره قلعه‌نویی دلیل انتخاب ساکت الهامی به عنوان مربی برتر هفته است. 

بازی هفته؛ گل گهرسیرجان - شاهین شهرداری بوشهر


مسابقه دو تیم قعرنشین جدول که برای بقا تلاش می‌کنند زیبا و پرگل از کار در آمد. این مسابقه 6 گل داشت. شاهین شهرداری بوشهر با سرمربی جدیدش مهدی پاشازاده هم شکست خورد. 

ناکام هفته؛ قلعه نویی


سرمربی سپاهان در این هفته‌های اخیر خوب نتوانسته تیمش را هدایت کند. بعد از دو مساوی متوالی در هفته‌های قبل در بازی فینال گونه با تراکتورتبریز هم شکست خورد تا تیمش رده دوم جدول را از دست بدهد. 

جدول گلزنان

12 گل
شهریار مغانلو (پیکان)
10 گل
مهدی ترابی (پرسپولیس)
عیسی آل کثیر (صنعت نفت آبادان)
9 گل
مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته (استقلال)
8 گل

علی علیپور (پرسپولیس)
محمد نوری (پارس جنوبی جم)

احمد رضا زنده روح، یونس شاکری  (گل گهرسیرجان)

7 گل

حسین مالکی (شاهین شهرداری‌بوشهر)
فراز امامعلی (پیکان)
کی‌‌روش استنلی سوارز (سپاهان)

جدول لیگ برتر 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید.

۹۹/۰۴/۲۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی